Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@20:41:55 GMT

بویان: توفیقی جواب تلفن‌هایم را نداد، شکایت کردم

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۸۳۸۵

بویان: توفیقی جواب تلفن‌هایم را نداد، شکایت کردم

بویان نایدونف، هافبک مقدونیه‌ای پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: قصد داشتم به صورت مسالمت آمیز، قراردادم را با استقلال فسخ کنم.

به گزارش تابناک ورزشی، بویان نایدونف درباره شکایت خود از باشگاه استقلال و اینکه اعلام شده که این باشگاه تنها سه روز برای پرداخت مطالباتش فرصت دارد، اظهار داشت: من مجبور به هیچ‌کاری نشدم، اما وظیفه باشگاه بود که دستمزدم را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال و هوادارانش را دوست دارم و متأسفم که مجبور شدم این راه را انتخاب کنم.

وی افزود: پس از پایان نیم فصل حضورم در استقلال و مصدومیتی که برایم پیش آمد، می‌خواستم به بهترین شکل به استقلال برگردم، اما مدیریت وقت باشگاه حتی حوصله پیدا کردن راه‌حلی برای پرداخت پولم را هم نداشت. در حال حاضر هم همه چیز را به وکیلم سپرده‌ام.

هافبک مقدونیه‌ای پیشین تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا مدیران وقت باشگاه می‌توانستند با مبلغ کمی قراردادت را فسخ کنند، گفت: بله، این امکان وجود داشت، اما پندار توفیقی (معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال) به تلفن هایم پاسخ نمی‌داد، در صورتی که می‌خواستم از راهی مسالمت‌آمیز، مشکل را حل کنم. بویان در خصوص اینکه آیا امکان دارد بار دیگر به باشگاه مهلت بدهد، گفت: من همه چیز را به وکیلم سپرده‌ام.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اکبر طبری علی دیواندری غلامرضا منصوری سید محمود موسوی بویان استقلال توفیقی شکایت غرامت فیفا تابناک ورزشی اکبر طبری علی دیواندری غلامرضا منصوری سید محمود موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیگنال عجیب قیمت ارز به بازار خودرو/ پژوپارس چند قیمت خورد؟

سعید موتمنی، رئیس پیشین اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی تهران از تداوم رکود در بازار خودرو خبر داد و گفت: اوایل هفته جاری قیمت انواع خودرو در بازار تا دو درصد ریزش را هم تجربه کرد اما این کاهش قیمت تداوم نداشت و در اواسط هفته بار دیگر به قیمت‌های پیشین بازگشت.

وی افزود: افت قیمتی که در اوایل هفته اتفاق افتاده بوده برآمده از کاهش قیمت ارز و ریزش آن از رقم ۶۵ هزار تومان بود.

موتمنی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۳ قیمت بیشتر خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی در بازار نسبت به آخرین روزهای سال ۱۴۰۲، افزایش ۴ تا ۵ درصدی را تجربه کرده‌ است.

وی تصریح کرد: عرضه همچنان ضعیف است و آنچه درباره تقویت واردات گفته می‌شود هنوز اثر خود را در بازار نشان نداده است؛ اگر عرضه به اندازه کافی بود، وضعیت قیمت خودرو در بازار متفاوت از امروز بود.

قیمت انواع خودرو

رئیس پیشین اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی تهران در تشریح قیمت روز انواع خودرو در بازار گفت: اکنون پژوپارس در کانال ۶۷۰ میلیون تومان قرار دارد و قیمت شماری دیگر از خودروها نیز به شرح زیر است:

۲۰۷ اتوماتیک؛ یک میلیارد و ۸۰ میلیون

دنا؛ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون

سمند سورن؛ ۷۶۵ میلیون

شاهین اتوماتیک؛ ۸۶۰ میلیون تومان و دنده‌ای ۷۶۰ میلیون تومان

هایما؛ یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان

تارا اتوماتیک؛ حدود ۹۸۰ میلیون تومان

تارا دنده‌ای؛ ۷۲۰ میلیون تومان

کوئیک دنده‌ای؛ ۴۴۰ میلیون تومان و کوئیک اتوماتیک ۵۳۷ میلیون تومان

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901999

دیگر خبرها

  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • سیگنال عجیب قیمت ارز به بازار خودرو/ پژوپارس چند قیمت خورد؟
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ