Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

مجمع عمومی عادی سالیانه و عمومی عادی بطور فوق‌العاده صاحبان سهام همراه اول(سهامی عام) از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه 27 خردادماه، در ساختمان شماره یک شرکت ارتباطات سیار ایران به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان ونک، نرسیده به بزرگراه کردستان، برج همراه برگزار می‌شود.

 

براساس این گزارش، استماع گزارش هیأت مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 29/12/1398، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، بررسی و تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان سال مالی منتهی به 29/12/1398، تصمیم‌ برای تعیین روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های مجامع شرکت و همچنین سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه باشد، از موارد دستور جلسه ذکر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین در مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده همراه اول، تعیین اعضای حقوقی هیأت مدیره در دستور کار خواهد بود.

 

 بنا بر اعلام این شرکت، با توجه به ابلاغیه مورخ 26/12/1398 سازمان بورس و اوراق بهادار درباره مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا که مقرر کرده تا اطلاع ثانوی برگزاری مجامع عمومی شرکت‌ها صرفا با حضور حداکثر 15 نفر شخص حقیقی یا حقوقی برگزار گردد، همراه اول به سهامداران توصیه کرده است به منظور رعایت دقیق مصوبه مذکور، از حضور در مجمع خودداری کرده و نسبت به مشاهده برخط (آنلاین) جلسه از طریق سایت این اپراتور به نشانی www.live.mci.ir اقدام کنند.

لازم به ذکر است، جهت رعایت اصول بهداشتی مرتبط با پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، صورت‌های مالی چاپی، گزارش چاپی فعالیت هیأت مدیره، بسته‎های تبلیغاتی و پذیرایی در مجمع روز سه شنبه ارائه نخواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سهام همراه اول آنلاین مجمع عمومی عادی مجمع عمومی عادی همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به بارش بیش از ۳۰ میلیمتر باران در کمتر از نیم ساعت گفت: بارش هم را با تند باد سبب قطع تعدادی درخت و مصدود شدن معابر شد با صبوری شهروندان در سریع ترین زمان ممکن معابر به حالت عادی باز می‌گردند.

علی شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی پس از بارش‌های دیروز همچنان حالت آماده‌باش در شهرداری اهواز پابرجا ماند و امروز نیز در کمتر نیم ساعت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی داشته‌ایم و مشکلاتی در سطح شهر ایجاد کرد.

وی افزود: بارندگی امروز با ورزش باد شدیدی همراه بود که منجر به افتادن چند درخت و مسدود شدن تردد در برخی خیابان‌ها شد که در تلاش هستیم در سریع‌ترین زمان ممکن مسیرها بازگشایی و تردد به حالت عادی برگردد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: تمام تیم‌های عملیاتی از روز گذشته به همراه دستگاه و ماشین آلات مکنده و پمپاژ هم اکنون در حال فعالیت هستند، شهروندان صبور باشند و مطمئناً در اولین فرصت شهر به حالت عادی باز خواهد گشت.

کد خبر 750357

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • بارش باران کم سابقه در اهوا/ شهروندان صبور باشند به زودی شهر به حالت عادی باز می‌گردد
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • هوای کرمانشاه تا روز شنبه بارانی است