Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح تحولی «آجر به آجر» برای توسعه فضاهای آموزشی گفت: مشارکت همگانی در این طرح می‌تواند نقش تاثیرگذاری در حل مشکلات فضاهای آموزشی و تجهیزاتی استان بوشهر داشته باشد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند بعدازظهر امروز در نخستین شورای آموزش و پرورش استان بوشهر در سال 1399 با قدردانی از تلاش آموزش و پرورش در حل مشکلات دانش‌آموزان و کاهش دغدغه والدین در برگزاری امتحانات حضوری به  تفام‌نامه همکاری مشترک وزارت آموزش‌وپرورش و شورای عالی استان‌ها پرداخت و اظهار داشت: در راستای اجرای مفاد این تفاهم‌نامه، تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای بررسی نیازها و تدوین برنامه‌ها در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با تاکید بر همکاری شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در تامین نیازمندی‌های مدارس و آموزش و پرورش افزود: با توجه به رسالت سنگین آموزش و پرورش می‌طلبد همه برای تامین نیازهای آن مشارکت و کمک کنند و با توجه به ظرفیت بالای شوراهای شهر روستا همکاری این نهادها در این امر مهم اثربخش است.

استاندار بوشهر با تاکید بر عملیاتی‌شدن مفاد تفاهم‌نامه همکاری وزارت آموزش و پرورش و شورای عالی استان‌ها گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر در همکاری با  آموزش و پرورش تاکنون موفق عمل کرده‌اند که در تحقق تفاهم‌نامه یاد شده باید همکاری‌ها گسترش یابد.

گراوند با بیان اینکه همه باید به آموزش و پرورش در همه سطوح کمک و یاری کنند خاطرنشان کرد: رشد و کمال فرزندان جامعه از دوران دانش‌آموزی شکل می‌گیرد که لازم است همکاری‌ها در تامین نیازهای آموزش و پرورش گسترش یابد.

وی، با اشاره به اینکه در برگزاری کلاس‌ها و امتحانات غیرحضوری دانش آموزان، صدا و سیما و فضاهای مجازی نقش مهمی ابفا کردند افزود: بر اساس ابلاغ وزارت آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم، ضمن ضدعفونی مراکز امتحاناتی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط دانش‌آموزان و عوامل اجرایی امتحانات مدارس الزامی است.

استاندار بوشهر با تاکید بر تامین ماسک دانش آموزان بی‌بضاعت با همکاری شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق گفت: همه دانش آموزان باید با ماسک و رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی در امتحانات، حاضر شوند و ماسک دانش آموزان نیازمند نیز باید تامین شود.

گراوند به طرح «آجر به آجر» پرداخت و با بیان اینکه در این طرح همه می‌توانند در حد توان در اجرای پروژه‌های آموزشی سهیم شوند خاطر نشان کرد: هرکسی درحد توان در ساخت فضاهای آموزشی می‌تواند مشارکت کند که باید این مهم فرهنگ سازی شود.

وی، طرح آجر به آجر را یکی از طرح‌های تحولی و اثربخش در حوزه ارتقای مشارکت خیران مدرسه ساز دانست و تاکید کرد: بسترسازی برای مشارکت همه مردم در امر مدرسه سازی یکی از مهمترین اهداف اجرای این طرح در آموزش و پرورش است.

بوشهر| همه پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در برگزاری امتحانات نهایی رعایت شده است 10 درصد دانش آموزان استان بوشهر در امتحانات حضوری شرکت می‌کنند بررسی نگرانی خانواده دانش‌آموزان پایه نهم‌/ اطلاعاتی درباره امتحانات حضوری

استاندار بوشهر افزود: مشارکت همگانی در طرح «آجر به آجر» می‌تواند نقش تاثیرگذاری در حل مشکلات فضاهای آموزشی و تجهیزاتی استان بوشهر داشته باشد.

انتهای پیام/190/ ز

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار بوشهر امتحانات حضوری فضاهای آموزشی آموزش و پرورش استان بوشهر دانش آموزان آجر به آجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود

استاندار همدان گفت: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود تا فارغ‌التحصیلان مهارت‌آموز در تخصص خود به کار گرفته شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیین بزرگداشت مقام معلم باحضور استاندار همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان و فرهنگیان در فامنین برگزار شد.

این آیین در راستای تجلیل و تکریم از مقام شامخ معلم باحضور 750 نفر از فرهنگیان این شهرستان (600 شاغل و 150 بازنشسته) برگزار شد.

استاندار همدان در این مراسم در سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان فامنین با تاکید بر اینکه اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش‌و‌پرورش سرمایه‌گذاری کند اظهار داشت: معلمان جایگاه و نقش اثرگذاری در زندگی دانش آموزان دارند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع) با این عنوان که "هرکس به من کلمه‌ای بیاموزد مرا بنده خود کرده است" گفت: همین جمله مهم و ارزشمند جایگاه والای معلم را بر همگان آشکار می‌سازد.

قاسمی فرزاد بیان کرد: سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش نسلی همانند 36 هزار دانش‌آموز شهید و 4 هزار معلم شهید را تحویل جامعه می‌دهد که در راه ایران‌ و انقلاب اسلامی جان خود را هدیه کردند.

استاندار همدان با بیان اینکه آموزش و پرورش محلی است که می‌تواند بین دانش‌آموزان تعادل ایجاد کند عنوان کرد: سطح فرهنگ‌، بینش‌ و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است و دانش‌آموزان با ورود به مدرسه دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را نهادینه و منتقل می‌کنند.

قاسمی فرزاد از حضور خیران در ساخت مدارس تقدیر کرد و در بخش دیگری از سخنان خود افزود: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود تا فارغ‌التحصیلان مهارت‌آموز در تخصص خود به کار گرفته شوند.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: دولت توان و تلاش خود را برای تقویت آموزش‌و‌پرورش در زمینه‌ ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است.

‌انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود