Web Analytics Made Easy - Statcounter

با مصاحبه علی کفاشیان مشخص شد حکم کمیته استیناف در مورد رییس سابق فدراسیون فوتبال و هم چنین عباس ترابیان تایید شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چندی پیش یکی ازرسانه ها خبر داده بود که کمیته استیناف حکم محرومیت علی کفاشیان را از ۵ سال به ۱ سال و حکم محرومیت عباس ترابیان را از ۵ سال به ۳ سال کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو در پرونده شبکه تلویزیونی خارجی به مدت ۵ سال از سوی کمیته اخلاق محروم شده بودند.

علی کفاشیان در این باره گفت:

« امروز کمیته استیناف حکم کاهش محرومیتم از ۵ سال به یک‌سال را ابلاغ کرد و بدین ترتیب دوران محرومیتم به پایان رسید و آماده خدمت به فوتبال هستم.» نکته جالب توجه عدم انتشار این آراء در سایت رسمی فدراسیون فوتبال است. نه خبر محرومیت این ها از سوی کمیته اخلاق در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد و نه تغییر احکام صادره از سوی کمیته استیناف.

علی کفاشیان هم چنین به این نکته اشاره کرده به عنوان نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در جلسات بعدی هیات رییسه شرکت خواهد کرد به این خاطر که از سمت خود استعفاء نکرده است. هم چنین بر خلاف حدس و گمان هایی که مطرح می شود علی کفاشیان در تشکیلات فدراسیون فوتبال بعدی نمی تواند برای احراز سمتی نامزد شود چون سن او از ۶۵ سال عبور کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی کفاشیان عباس ترابیان کمیته استیناف عباس ترابیان علی کفاشیان کمیته اخلاق کمیته استیناف محرومیت علی کفاشیان فدراسیون فوتبال کمیته استیناف علی کفاشیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان برای ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر خواهند شد.
چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به دیدار هم رفتند، که این مسابقه با نتیجه مساوی و بدون گل به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد