Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:48:11 GMT

تعالی معنوی و بصیرتی ارتش یک اولویت است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۹۲۳۰

تعالی معنوی و بصیرتی ارتش یک اولویت است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۷ تکاور ذوالفقار و «تیپ ۱۵۸» نیروی زمینی ضمن بیان اینکه مأموریت اصلی ارتش ارتقای توان و آمادگی رزمی است، گفت: امروز باید در نظر داشت که ایران اسلامی از لحاظ قدرت نظامی و دفاعی در زمره ابرقدرت‌ها است و دشمنان این موضوع را بر نمی‌تابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او لزوم اجرای تدابیر و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را محور فعالیت‌های آجا دانست و افزود: ارتقای توان و آمادگی رزمی و تلاش در راستای رفع نیاز‌های معیشتی کارکنان و خانواده‌ها و همچنین تعالی معنوی و بصیرتی آن‌ها از مسائلی است که ارتش بر آن تاکید دارد.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه ارتش منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا را نصب العین قرار می‌دهد، بیان کرد: آجا با تمام توان برای اجرای این دستورات گام بر می‌دارد.

امیرسرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری‌اسلامی ایران نیز در این بازدید حضور داشت.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتقای توان نظامی تعالی معنوی ارتش آمادگی رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۹۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است

به گزارش خبرآنلاین امیرعبداللهیان در این دیدار توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

«انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901272

دیگر خبرها

  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • ۱۳ فرد و نهاد انگلیسی از سوی ایران تحریم شدند
  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است