Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@05:15:42 GMT

آتش سوزی بمو ازگله در شهرستان ثلاث باباجانی مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۹۶۲۲

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی در این خصوص بیان کرد :آتش سوزی در نوار مرزی کوه های بمو مشرف به روستاها کوزه رود و دربنددهل از سمت عراق شروع شده و به دلیل شدت وزش باد به مراتع کشورمان رسید.

وی افزود :بلافاصله پس از اطلاع به کمک سازمانهای هلال احمر، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و نیروهای مردمی که پای کار بودند آتش مهار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار شهرستان ثلاث گفت :قسمت عمده آتش سوزی مهار شده و فقط در قسمتی از خاک عراق هنوز بخشهایی از مراتع در حال آتش سوزی است که به دلیل وضعیت منطقه و صعب العبوری و مرزی بودن امکان اعزام نیرو وجود ندارد ولی به طور کامل رصد می شود که درصورت شیوع دوباره در خاک ایران  نیروهای امدادی و اطفای حریق حضور یابند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اتش سوزی شهرستان ثلاث باباجانی استان کرمانشاه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد ،در پی در خواست شهردارو رئیس شورای اسلامی شورای شهر از معاون فرماندار مبنی بر رسیدگی تربیت بدنی شهرستان به باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد، نشستی با حضور معاون فرماندار شهرستان اشکذر، مدیراداره ورزش و جوانان شهرستان، شهردار وشورای شهر وب خشدار در شهر خضراباد برگزار شد. 
در نشست رسیدگی به باشگاه ورزشی خضرآباد مقرر شد؛ تربیت بدنی شهرستان اشکذر نسبت به تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر و به احداث شبکه آب و فاضلاب و نصب کنتور آب برای باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد اقدام کند.
همچنین مقررشد؛ تربیت بدنی شهرستان نسبت به درخواست اعتبار در حدود یک میلیارد تومان جهت تعویض کف پوش باشگاه و تعمیر سقف باشگاه اقدام کند.

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین