Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-09@00:28:30 GMT

تیر خلاص رئیس لیگ فرانسه به تیم قدوس

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۹۸۴۱

تیر خلاص رئیس لیگ فرانسه به تیم قدوس

رئیس لیگ دسته‌اول فوتبال فرانسه (LFP) اعلام کرد تیم آمیا فکر نکند با رأی صادره از سوی دیوان عالی این کشور می‌تواند به این رقابت‌ها بازگردد.

به گزارش مشرق به نقل از RMC SPORT، رأی روز گذشته دیوان عالی فرانسه مبنی بر بازگشت تیم‌های آمیا و تولوز به عرصه رقابت در لیگ دسته‌اول فوتبال این کشور (لوشامپیونه) جنگ رسانه‌ای گسترده‌ای را میان مدیران این رقابت‌ها و تیم‌ها ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمیا که سامان قدوس را در اختیار دارد پیش از این با تصمیم فدراسیون فوتبال فرانسه مبنی بر نیمه‌کاره ماندن لوشامپیونه به خاطر شیوع ویروس کرونا به دسته پایین‌تر سقوط کرد. شکایت این تیم به دیوان عالی فرانسه و رأی صادره از سوی این دادگاه اداری شرایط را پیچیده‌تر کرده است.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده خانه نشینی اینروزهای ویلموتس گران‌ترین بازیکنان فوتبال جهان

دیدیه ژولوت، رئیس لیگ‌های دسته‌اول و دوم فوتبال فرانسه در این مورد گفت: شورای قضات دیوان عالی در رأی صادره به ما نمی‌گوید که باید لیگ را با ۲۰ یا ۲۲ تیم برگزار کنیم. آمیا و تولوز در طول ۲۰ سال اخیر در لیگ دسته‌دوم فرانسه بازی کرده‌اند که تعلق به ما و فدراسیون فوتبال فرانسه دارد. مدیران این ۲ تیم می‌توانند هر چه را که بخواهند در رسانه‌ها بیان کنند. با این وجود نمی‌توانند بگویند که در لیگ دسته‌اول با رأی دیوان عالی فرانسه حفظ شدند. من از این ۲ تیم می‌خواهم که دستور قاضی و ماده ۳ را دوباره بخوانند.

وی افزود: دیوان عالی فرانسه از ما می‌خواهد درباره تصمیم اولیه خود درباره سرنوشت رقابت‌های فصل جاری لیگ‌های دسته‌اول و دوم بررسی دوباره‌ای انجام دهیم. البته آنها نمی‌گویند این کار چگونه انجام شود یا باید لیگ‌های فصل آینده را با ۲۰ یا ۲۲ تیم برگزار کنیم. قانون جدید لیگ فرانسه که در فدراسیون فوتبال تصویب شده و تا سال ۲۰۲۴ الزام‌آور است برگزاری رقابت‌های لوشامپیونه را فقط با حضور ۱۸ یا ۲۰ تیم امکان‌پذیر می‌داند. اکنون آیا صعود ۲ تیم از لیگ دسته‌دوم به دسته‌اول و حفظ احتمالی آمیا و تولوز ممکن است؟ هر اتفاقی که رخ دهد ۲ تیم صعود کرده از لیگ دسته‌دوم در لوشامپیونه باید بازی کنند. هیچ کشوری وجود ندارد که در لیگ برترش ۲۲ تیم حضور داشته باشند. در این صورت در قالب رقابت‌ها مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم فدراسیون فوتبال سامان قدوس دیوان عالی لیگ دسته اول فوتبال لیگ فرانسه لیگ دسته دوم لیگ دسته اول لوشامپیونه فوتبال دیوان عالی فرانسه فوتبال فرانسه دسته اول رقابت ها لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای مجازی بستر مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه در حال حاضر یکی از جلوه‌های جهاد فی سبیل‌الله این است که انسان بتواند در فضای مجازی به نبرد با تبلیغات مسموم دشمن بپردازد، گفت: فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری؛ رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه امروز فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با مبانی و ارزش‌های اسلامی و به دنبال سوءاستفاده در ضربه به اسلام، آموزه‌های دینی و انقلاب است، اظهار کرد: دشمنان امروزه از فضای مجازی برای تحقق خواسته‌های نامشروع خود استفاده و با سرمایه‌گذاری در این زمینه سعی در تخریب باورهای دینی و اخلاقی مردم دارند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر یکی از جلوه‌های جهاد فی سبیل الله این است که انسان بتواند در این فضا به نبرد با تبلیغات دشمن بپردازد.

حجت‌الاسلام منتظری ادامه داد: در این مقطع زمانی جهاد فی سبیل الله و حفظ این نظام الهی بر همه ما واجب است و اگر در این زمینه کوتاهی کنیم عندالله مسئولیم. امروز جهاد تنها مبارزه تن به تن نیست بلکه در فضای مجازی باید از ارزش‌های والای امت اسلامی دفاع کنیم.

رئیس دیوان عالی کشور افزود: قضات شریف با قلم خود می‌توانند در زمره مجاهدان فی سبیل الله و در عرصه جهاد تأثیرگذار باشند. همچنین از طریق احقاق حقوق مراجعان، پاسخگویی توأم با گشاده‌رویی و تکریم به ارباب رجوع و صدور حکم عادلانه در این مسیر نقش‌آفرین باشند.

منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد

وی با اشاره به اقدامات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به رفح بیان کرد: جنایات صهیونیست‌‌‌ها در غزه و رفح با پشتیبانی آمریکا، تقابل با اسلام است و این رژیم به خوبی نشان داد که به هیچ یک از ارزش‌های دینی، اخلاقی و حتی شرف انسانی پایبند نیست و ان‌شاءالله به‌‌زودی مضمحل و نابود خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سامان قدوس و چالش سطل آشغال در تمرینات برنتفورد / فیلم
  • فضای مجازی بستر مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • دریای بابل به دنبال پیروزی مقابل آریو اسلامشهر
  • مجوز بازگشت «راهیان» به لیگ دسته اول فوتبال صادر شده‌ است
  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول