Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@09:05:15 GMT

خداحافظی کاپیتان سابق نفت MIS از فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۰۰۰۳

خداحافظی کاپیتان سابق نفت MIS از فوتبال

مدافع سابق نفت مسجدسلیمان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، حمزه حدادی کاپیتان سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که سابقه بازی در تیم‌های فولادخوزستان، حفاری و استقلال اهواز را نیز دارد، در سن ۳۳ سالگی از فوتبال خداحافظی کرد.

 

حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تایید این خبر گفت: دوست داشتم با پیراهن تیم نفت از فوتبال خداحافظی کنم که اینگونه نشد، اما دلم همیشه همراه تیم است و برای این تیم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم چراکه تنها امید جوانان مسجدسلیمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: کلاس‌های مربیگری را شرکت کرده‌ و مدرک B را گرفته‌ام، ان‌شاءالله به زودی به طور حرفه‌ای کارم را آغاز می‌کنم تا بتوانم در این مسیر نیز قدم بردارم و به موفقیت برسم. خیلی دوست دارم که از تیم نفت مسجدسلیمان مربیگری را شروع کنم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

نفت مسجد سلیمان حمزه حدادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم

به گزارش "ورزش سه"، هازارد پس از سپری کردن چند فصل ناموفق با رئال مادرید تصمیم گرفت که قراردادش را با این باشگاه فسخ کند و بسیاری انتظار داشتند که او هم مانند بسیاری از بازیکنان حاضر در فوتبال اروپا در سال‌های پایانی زندگی حرفه‌ای خود راهی عربستان یا آمریکا شود.

با این حال، این ستاره بلژیکی تصمیم گرفت که در اقدامی غیر منتظره از دنیای فوتبال خداحافظی کند و به حضورش در این ورزش به‌صورت حرفه‌ای پایان دهد و این خبر بسیار بدی برای هواداران و علاقه‌مندان به این بازیکن بود.

هازارد حالا در گفت‌وگو با وو اسپورت ورلد در این باره اظهار داشت: «اساسا همیشه به خودم می‌گفتم که قرار است به آمریکا بروم و دو یا سه سال در آنجا بازی کنم. لیگ فوتبال آمریکا لیگ بدی نیست. به شوخی به کریستین بنتکه می‌گفتم که قرار است به او در واشنگتن ملحق شوم. در این صورت می‌توانستم با دوستم بازی کنم، چند پاس به او بدهم و او هم گل بزند.

اما مسئله فقط فوتبال نبود چون ما مجبور بودیم به‌صورت خانوادگی جابه‌جا شویم. همین موضوع باعث شد که در تصمیمم در این باره تجدید نظر کنم. صادقانه باید بگویم که دیگر نمی‌خواستم فوتبال بازی کنم. اگر واقعا به دنبال این بودم که ادامه دهم می‌توانستم به کشور دیگری بروم و حتی با خانواده نقل مکان کنم. اما دیگر چنین چیزی را نمی‌خواستم. دیگر نمی‌خواستم فقط برای اینکه پول در بیاورم به جایی بروم و دو یا سه هفته بعد از خودم بپرسم که چرا این کار را انجام دادم.»

دیگر خبرها

  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم