Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت دوچرخه‌سواری گفت: روی هم رفته شاید ۵۰ دوچرخه‌سوار حضور داشته باشد که شاید تنها یک نفر از آنها برای تیم ملی موثر باشد. تاریخ انتشار: 00:01 - 22 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۷۹۵۴

قادر میزبانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص جلسه‌ای که با مسئولان شورای شهر تبریز در مورد دریافت مطالباتشان از باشگاه شهرداری داشتند، اظهار داشت: روز چهارشنبه جلسه‌ای با «سونیا اندیش» نایب رییس شورای شهر تبریز در مورد دریافت مطالبات خودمان از باشگاه شهرداری داشتم و طی آن به آنها بین ۱۰ تا ۱۴ روز فرصت دادیم تا به صورت نقدی یا غیر نقدی مطالبات ما را پرداخت کنند در غیر اینصورت به ناچار از طریق مراجع قانونی کار را پیش خواهیم برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درست است از لحاظ اقتصادی شرایط چندان رو به راه نیست اما به هر حال اکنون حدود سه سال می‌شود که حتی یک ریال هم بابت قرارداد خودمان از باشگاه شهرداری دریافت نکرده‌ایم.

پیشکسوت دوچرخه‌سواری در مورد شرایط تیم ملی گفت: به هیچ عنوان  وضعیت رشته دوچرخه‌سواری در بحث باشگاهی و ملی چندان مناسب نیست. در گذشته تبریز قطب دوچرخه‌سواری ایران بود اما اکنون تنها یک نامی از آن به یادگار باقی مانده است.

میزبانی در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: نمی‌دانم چرا دوچرخه‌سواران تازه‌وارد هم هیچ ابایی از انجام دوپینگ نداشته باشند. اگر مسئولان قاطعانه با ورزشکاران برخورد کنند بدون شک شرایط این رشته خیلی بهتر خواهد شد.

وی در پایان در مورد اینکه دغدغه مسئولان باید کشف استعداد باشد نه نتیجه آبرومندانه در المپیک توضیح داد: اینکه ورزشکار ما در المپیک از خط پایان عبور کند چندان مهم نیست بلکه باید برنامه‌ای ترتیب داده شود تا مسئولان بتوانند رکابزنان بااستعداد را از استان‌های مختلف کشف و به ترکیب تیم ملی اضافه کنند. اکنون روی هم رفته شاید ۵۰ دوچرخه‌سوار حضور داشته باشد که شاید تنها یک نفر از آنها برای تیم ملی موثر باشد. بیشتر بخوانید: محرومیت ۲ دوچرخه‌سوار ایران به دلیل استفاده از دوپینگ

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سوار قادر میزبانی دوچرخه سواری المپیک توکیو دوچرخه سواری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار یک عکس خاص از آیت الله مطهری در حال اسب سواری

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، به مناسبت شهادت آیت الله مرتضی مطهری در دوازده اردیبهشت ماه، تصویری از وی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: دکتر طهرانچی روز معلم را تبریک گفت

منبع: جماران

انتهای پیام/

کد خبر: 1229192 برچسب‌ها فعالیت فرهنگی

دیگر خبرها

  • لاستیک نانویی بسیار سبک به بازار آمد
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • هلند میزبان آینده‌نگرترین محله جهان
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند
  • انتشار یک عکس خاص از آیت الله مطهری در حال اسب سواری
  • عکسی خاص از آیت الله مطهری در حال اسب سواری
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است