Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن باباصفری لژیونر ملی پوش "تیم بوزائو " رومانی در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: به تازگی با تیم "بوزائو" رومانی قرارداد بستم و به زودی برای گرفتن اقامت به شهر این تیم می‌روم. به طور حتم تیمی بسته می‌شود که برای سال آینده در لیگ هندبال رومانی بتواند نتایج خوبی کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"پرو" مربی معروف، صاحب سبک و شناخته شده در هندبال اروپا، هدایت این تیم را برعهده دارد. قرار است چند بازیکن خارجی با کیفیت به این تیم اضافه شوند و به نظرم تیم خوبی در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی روانه مسابقات شود.

او درباره لیگ رومانی گفت: لیگ رومانی جزو لیگ‌های معروف و خوب در اروپا است و هر ساله با قانونگذاری در این لیگ شرایط حضور بازیکنان خارجی سخت‌تر می‌شود. به هر حال آن‌ها قصد دارند سطح لیگ خود را بهتر و نزدیک به لیگ‌های اول و دوم اروپا کنند. من مطمئن هستم که این اتفاق رخ می‌دهد، چون پتانسیل لیگ رومانی خیلی بالا است. همچنین شرایط لیگ بانوان و آقایان رومانی خیلی عالی است.

لژیونر هندبال درباره حضور چند بازیکن ایرانی در تیم رومانی گفت: به هر حال ما ۳ بازیکن ایرانی در  تیم بوزائو رومانی هستیم و بازیکنان دیگری را هم به مسئولان این تیم پیشنهاد دادیم، اما خودشان راغب نبودند که بیش از ۳ نفر ایرانی را جذب کنند. فکر می‌کنم هم زبانی ما در این تیم خوب است چرا که می‌توانیم درباره مسائل تیمی صحبت کنیم و شرایط سخت تنها بودن را  نداریم.

او درباره وضعیت آغاز تمرینات تیم رومانی گفت: تمرینات تیم قرار است از ۵ جولای (۱۵ تیرماه) شروع شود. با توجه به شیوع ویروس کرونا باید ببینیم که شرایط برای برگزاری تمرینات فراهم است یا خیر. البته وضعیت ویروس کرونا در رومانی بهتر است و به نظرم تمرینات به زودی آغاز خواهد شد.

مربی ایرانی و خارجی فقط در سطح فنی با یکدیگر فرق دارند

بازیکن تیم ملی هندبال درباره اینکه تیم ملی بدون سرمربی است، بیان کرد: تیم ملی بدون سرمربی است، اما ما هیچ گونه رویدادی را تا سال آینده پیش رو نداریم و باید تکلیف سرمربی زودتر مشخص شود تا بتواند برنامه‌های خود را به فدراسیون هندبال ارائه کند و براساس برنامه خود پیش بروند. مربی ایرانی و خارجی فقط در سطح فنی با یکدیگر فرق دارند و بار‌ها گفتم اگر قرار است مربی خارجی به ایران بیاید باید، یک مربی طراز اول جذب شود و قرارداد طولانی مدت با او بسته شود تا همه مربیان تیم‌ها و تیم ملی بتوانند از دانش او استفاده کنند. اگر مربی خارجی در دوره اول نتیجه نگرفت باید حفظش کنند تا بتواند با تیم ملی کار کند و به هدف خود برسد.


او افزود: در حال حاضر فدراسیون هندبال قرار است از تیم ملی امید و زیر ۲۳ سال برای آماده سازی استفاده کند و بعد از اینکه شرایط کرونایی بهتر شد برنامه تمرینات با حضور مربی داخلی انجام می‌شود و به نظرم اقدام خوبی است.

لژیونر هندبال درباره شرایط فدراسیون هندبال برای لژیونر‌ها گفت: این شرایط برای بازیکنان داخل ایران است که قصد دارند در خارج از کشور بازی کنند. به هر حال مجوز بازی ITC هر بازیکنی از فدراسیون آن کشور صادر می‌شود و اکنون من به عنوان بازیکن شاغل در رومانی در صورتی که بخواهم به لیگ فرانسه بروم نیاز نیست که فدراسیون ایران برایم مجوز بازی صادر کند و فدراسیون رومانی این کار را انجام می‌دهد. به هر حال ما شامل این قوانین نمی‌شویم. البته مشاهده کردم که فدراسیون هندبال شرایطی برای بازیکنانی که قصد لژیونر شدن دارند گذاشته است که ان شاالله این موضوع به نفع بازیکن و تیم ملی باشد و ضربه‌ای به کسی وارد نشود.

بیشتر بخوانید: ملی پوش هندبال به نیروی زمینی پیوست

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون هندبال باباصفری فدراسیون هندبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • پایان خوش غفور در رومانی به خطر افتاد!
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه