Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@14:03:14 GMT

گروکشی به سبک بیرانوند؛ پول بدهید تا در پرسپولیس بمانم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۰۱۳۳

گروکشی به سبک بیرانوند؛ پول بدهید تا در پرسپولیس بمانم

علیرضا بیرانوند برای آنکه تا پایان فصل در پرسپولیس بماند خواسته‌ عجیبی از مدیریت باشگاه داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علیرضا بیرانوند 10 روز پیش مدعی شد دوست دارد در پرسپولیس بماند و چهارمین جام قهرمانی متوالی را بالای سر ببرد و سپس راهی بلژیک شود اما نیمکت‌نشینی در یک بازی دوستانه باعث شد این دروازه‌بان از آینده خودش در 9 بازی باقی مانده احساس خطر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر به این موضوع فکر کرد که اگر در تمرینات پیش‌فصل آنتورپ شرکت نکند آن‌وقت جایگاهش برای فصل بعد را در این تیم از دست می‌دهد. به این ترتیب او در یک چرخش 180 درجه‌ای تصمیم گرفت زودتر راهی بلژیک شود تا در تست‌های پزشکی آنتورپ شرکت کنند.

جالب اینکه او از باشگاه پرسپولیس خواسته برای اینکه تا آخر فصل بماند و در بازی‌های باقی‌مانده این تیم را همراهی کند، همین مقطع کلیه مطالباتش و حتی پاداش قهرمانی (500 میلیون تومان) به حسابش واریز شود.

در واقع او برای ماندن در تیم چنین شرطی را پیش روی مدیریت قرار داده است اما هیئت مدیره باشگاه به شدت با این قضیه مخالف هستند و به این دروازه‌بان تأکید کردند زمانی این پاداش به تو تعلق می‌گیرد که تا پایان فصل در تیم بمانی و سپس به بلژیک سفر کنی.

در حالی که بیرانوند پاداش و کل قراردادش را در این مقطع از باشگاه طلب کرده و مدیریت را تحت فشار قرار داده است، از طرفی به صورت غیرمستقیم از کادر فنی تیم خواسته تا تضمین فیکس بودن به او تا پایان فصل داده شود چون نمی‌خواهد حضور در ترکیب اصلی تیم ملی را از دست بدهد. از طرفی یحیی گل‌محمدی می‌خواهد در بازی‌های باقی‌مانده این فصل هر از چندگاهی به بوژیدار رادوشوویچ میدان دهد تا آماده فصل بعد شود.

سرمربی پرسپولیس همچنین نمی‌خواهد  در 9 بازی آینده علیرضا بیرانوند را در اختیار داشته باشد از این جهت که دروازه‌بان سوم مطمئنی در تیمش ندارد و در صورت مصدومیت یا محرومیت رادوشویچ با مشکل جدی مواجه خواهد شد. او فعلا باشگاه راتحت فشار قرارداده که اجازه جدایی بیرانوند را در این مقطع ندارند تا مدیریت باشگاه پرسپولیس به نوعی از هر طرف تحت فشار قرار بگیرد.

باید دید گروکشی بیرانوند از باشگاه پرسپولیس به نفع او تمام خواهد شد یا باعث می‌شود با خاطره بد این باشگاه را ترک کند؟ آنچه مشخص است، بیرانوند روز یکشنبه هفته آینده برای شرکت در تست‌های پزشکی راهی بلژیک خواهد شد و جالب اینکه او پیش از باشگاه پرسپولیس را تهدید کرده بود که اگر مطالبات او پرداخت نشود، اجازه نخواهد داد که قسط دوم باشگاه آنتورپ به پرسپولیس پرداخت شود.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس علیرضا بیرانوند یحیی گل محمدی آنتورپ باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند که  سرخپوشان تغییراتی را در ترکیب تیم خود خواهند داشت.  

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با وجود اینکه چند روز پیش گچ دستش را باز کرد، اما هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. به نظر می‌رسد امیر رفیعی به جای بیرانوند درون دروازه سرخپوشان قرار بگیرد. البته احتمال دارد که بیرانوند در آخرین لحظات جانشین رفیعی در درون دروازه سرخپوشان پایتخت شود.  

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی با تیم صنعت نفت آبادان مصدوم شده بود، با تلاش پزشکان آسیب دیدگی اش برطرف شده است و مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد. همچنین دانیال اسماعیلی فر هم به خاطر محرومیت انضباطی در این بازی حضور ندارد و به احتمال زیاد وحدت هنانوف جای اسماعیلی فر در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار می‌گیرد.  

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تیم سپاهان به شرح زیر است.

امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • بیرانوند ستون پرسپولیس است ولی خلاء او حس نمی‌شود!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد