Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی با بیان اینکه در 3 استان جدید هم خرید حمایتی گوجه فرنگی آغاز شده است، گفت:‌ از منطقه جنوب کرمان 5 هزار تن گوجه فرنگی خریداری و پول آنها پرداخت شد.

علیرضا غنی‌زاده مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس، گفت: خرید حمایتی گوجه فرنگی در خوزستان و گچساران شروع شده و از هفته آینده در شیراز هم آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: خرید حمایتی گوجه فرنگی در منطقه کرمان و منطقه بلوچستان پایان یافت و در مجموع 5 هزار تن گوجه فرنگی از کشاورزان خریداری و پول آنها هم پرداخت شد.

به گزارش فارس، طی هفته‌های گذشته وجود گوجه فرنگی مازاد در منطقه کرمان باعث نارضایتی کشاورزان شده بود که با تغییر مدیرعامل سازمان تعاون روستایی و آغاز خرید حمایتی قیمت این محصول متعادل شد و محصولات کشاورزان توسط کارخانه‌ها خریداری و پول آن از سوی سازمان تعاون روستایی پرداخت شده است.

غنی‌زاده با بیان اینکه 40 میلیارد تومان اعتبار برای خرید حمایتی گوجه فرنگی منظور شده است، بیان داشت: این میزان اعتبار رقم اختصاص یافته است وگرنه هیچ محدودیتی در خرید وجود ندارد و هر میزان کشاورزان محصول داشته باشند خریداری خواهد شد.

وی تأکید کرد که برنامه ما برای سال آینده پیشگیری کاهش قیمت محصول تولید کننده است و برنامه‌ها را طوری تنظیم می‌کنیم که کشاورزان با چنین مشکلاتی مواجه نشوند. در سیب و مرکبات هم برنامه ریزی کرده ایم تا ضمن مبارزه با دلالان و واسطه‌ها از ضرر کشاورزان نیز جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس خرید حمایتی گوجه فرنگی تعاون روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: با آغاز برداشت گوجه فرنگی از ۲۵۰ هکتار مزارع این شهرستان پیش بینی می‌شود، ۱۰ هزار تن محصول برداشت و به بازار‌های داخلی و خارجی ارسال و صادر شود.
مجید صفری بیان کرد: ۱۰ تن محصول تولید شده گوجه فرنگی از مزارع شهرستان مهر به کشور امارات متحده عربی صادر می شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: کشاورزانی که قصد صادرات محصول تولیدی خود را دارند باید از طریق سامانه سانکا و کشاورزانی که قصد فروش محصول خود را در بازار‌های داخلی دارند از طریق سامانه سبک ،  اطلاعات خود را ثبت و کد شناسه سلامت محصول دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • گوجه فرنگی‌ها «جهان موازی» خود را دارند!
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی