Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی باتجربه فوتبال ایران گفت: وزیر ورزش با کناره‌گیری از انتخابات فوتبال کمک کرد موضوع تعلیق فدراسیون برطرف شود و اساسنامه شکل بهتری به خودش بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی نظرزاده، مربی باتجربه فوتبال ایران، در خصوص فعالیت‌های فعلی خود در فوتبال بیان کرد: من حدود 16، 17 سال در فوتبال و لیگ برتر ایران کار کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4، 5 سال هم در لیگ دسته یک بودم. آخرین تیم لیگ برتری که در آن حضور داشتم، صنعت نفت آبادان بود و بعد از آن به علت مشکلاتی که پیش آمد از کشور کوچ کردم. الان در آذربایجان مشغول به کار هستم و با تیم آلیانس باکو همکاری دارم. اسم این تیم قبلا خزر لنکران بوده و مربیانی مانند مصطفی دنیزلی در آن مشغول بودند اما بنا به دلایلی تیم سقوط کرده بود. دوباره روی تیم  کار کردیم تا در اولین سال ورود ما به لیگ یک برگشت. در حال حاضر برای سال جدید برنامه‌ریزی می‌کنیم تا بتوانیم تیم را برای سوپرلیگ آذربایجان برسانیم.

وی ادامه داد: در آذربایجان هم مانند ایران بازی‌ها تعطیل شد اما کمی دیرتر. اگر صلاح بدانند که ان‌شاءالله بازی‌ها و مسابقات انجام شود، ما هم برگردیم و برای سال جدید برنامه‌ریزی می‌کنیم. فعلا 2 هفته از بازی‌های لیگ باقیمانده است. البته در لیگ یک بازی‌های کمتری مانده بود. در مجموع  فکر نمی‌کنم آن‌ها هم امسال ادامه بازی‌ها را برگزار کنند و در صورت از سرگیری مسابقات، فقط بازی‌های سوپرلیگ انجام خواهد شد. آن‌جا خیلی سخت‌گیری می‌کنند، به طور کل همه جا بسته است و فقط با اطلاع قبلی می‌توان بیرون رفت. در حوزه ورزش هم بعد از این همه مدت، آرام آرام تمرینات تیم‌های سوپرلیگ را آغاز کردند و به هیچ تیمی اجازه تمرین و حتی بیرون آمدن نمی‌دهند.

نظرزاده اظهار داشت: سه بازیکن ایرانی یعنی سامان نریمان جهان، پیمان بابایی و مهدی شریفی در سوپرلیگ آذربایجان مشغول هستند که دو تای اول در ایران شاگردان خود من بودند. الان شرایط خوبی دارند. تعدادی بازیکن ایرانی دیگر هم در لیگ‌های پائین‌تر مشغول هستند. در مجموع شرایط برای پیمان و نریمان جهان خیلی خوب است و جزو گلزن‌های بالای جدول محسوب می‌شوند، فکر می‌کنم اگر همین طور پیش بروند می‌توانند جزو برترین‌های آذربایجان شوند.

مربی باتجربه فوتبال ایران در رابطه با برگزاری بازی‌های لیگ ایران افزود: اگر پروتکل‌‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود، فکر می‌کنم باید مسابقات لیگ را برگزار کنند. وقتی کشورهایی که پروتکل‌ها را درست رعایت می‌کنند، می‌توانند بازی‌ها را کنند، پس ما هم با رعایت دستورالعمل‌ها می‌توانیم بازی‌ها را برگزار کنیم.

او اضافه کرد: 4، 5 سال است در ایران، پرسپولیس با ساختار و برنامه‌ریزی که دارد اولین مدعی قهرمانی محسوب می‌شود. مربیان این تیم از جمله برانکو برنامه‌ریزی بلند مدت کردند و خوشبختانه جواب داده است. من فکر می‌کنم اگر همین طور ادامه بدهند و مربیانی که بعدا می‌آیند مانند یحیی گل‌محمدی همان برنامه را برای دراز مدت جلو ببرند، می‌توانند سال‌های سال همچنان جزو مدعیان قهرمانی باشند. اگر امسال هم بازی‌ها انجام شود، شانس بهتری نسبت به تیم‌های دیگر دارد.

نظرزاده با اشاره به حضور اسکوچیچ در تیم ملی ایران اذعان داشت: الان شرایطی نیست که بگوئیم چه کسی خوب و چه کسی بد است. مربی‌ای خوب خواهد بود که بتواند برنامه‌ریزی بلند مدت داشته باشد. اما باتوجه به شرایط موجود وقت این کار را نداریم. فکر می‌کنم باید همه مربیان ایرانی باید به نوعی کمک کنند تا تیم ملی نتیجه بگیرد. چون وقتی برای تیم ساختن و بازی ساختن نیست، باید زمان بدهیم تا این تیم بالا بیاید و تصمیم بگیریم آیا اسکوچیچ بماند یا خیر. اما الان نمی‌توانیم تصمیمی بگیریم، باید منتظر باشیم و کمک کنیم تا تیم نتیجه بگیریم و به مرحله نهایی برود، آن‌جا وقت داریم تا برنامه‌ریزی کنیم.

مربی باتجربه فوتبال ایران گفت: در تمام دنیا ورزش از سیاست جداست، ورزش را سیاسی نکنیم و اجازه دهیم خود ورزشی‌ها تصمیم بگیرند. اما در مجموع باتوجه به شرایط فعلی باید کمک کنیم این مشکلات رفع شود. وزیر ورزش و جوانان با کناره‌گیری از انتخابات فوتبال درایت به خرج داد و کمک کرد موضوع تعلیق فدراسیون برطرف شود و اساسنامه شکل  بهتری به خودش بگیرد. امیدوارم همین کمک‌هایی که از طریق وزارت و فدراسیون صورت می‌گیرد، کمک کند تا اساسنامه تصویب شود و بتوانیم وضعیت را بهتر کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال مربی باتجربه فوتبال ایران برنامه ریزی فکر می کنم بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تا همین یکی دو هفته قبل جواد نکونام اصلا در کنفرانس های خبری شرکت نمی کرد که این موضوع اعتراض نمایندگان رسانه ها را در پی داشت تا جایی که سازمان لیگ ادعا کرد پرونده این مربی را به کمیته انضباطی ارسال کرده است اما در سایه حرکت نکونام چند مربی دیگر هم از فرصت استفاده کرده و به قانونی که سازمان لیگ فوتبال آن را سالها است مصوب کرده بی توجهی کردند.

یکی از این مربیان ساکت الهامی است که از روزی که هدایت نساجی را بر عهده گرفته مصطفی صداقت را به جای خود راهی کنفرانس های خبری می کند. البته الهامی دو سه هفته محروم بود اما وی به جز آن چند هفته در نشست های خبری قبل و بعد از بازی ها اصلا شرکت نکرده است. جالب اینجا است که خبرنگاران استانی هم در این شرایط بیشتر جنبه هوادار پیدا می کنند و اصلا ایرادی به عدم رعایت قانون به سرمربیان نمی گیرند و در مازندران هم دقیقا این اتفاق برای الهامی رخ داده است.

دیگر مربی که در این هفته ها در نشست های خبری شرکت نمی کند مسعود شجاعی است. مربی جوان هوادار هم که ظاهرا از بزرگتر های خود در مربیگری غیبت در کنفرانس خبری را یاد گرفته به جای خود محمود شجاعی برادرش را راهی نشست خبری می کند و جالب اینجا است که مدیران رسانه ای باشگاه ها هم نقشی در اجرای قانون سازمان لیگ برای حضور سرمربیان تیم خود در نشست های خبری ایفا نمی کنند. همین عدم بی توجهی باعث شده مربی مثل عنایتی در کنفرانس خبری با عصبانیت اعلام کند او هم منبعد پزشک تیمش را به نشست های خبری خواهد فرستاد.

اینکه مربیانی چون اوسمار ویرا، ژوزه مورایس،ماریوس اوزونیدیس، سعید دقیقی، محرم نویدکیا، محمد ربیعی، مجتبی حسینی، مهدی تارتار و ... در کنفرانس های خبری در هر شرایطی شرکت می کنند ولی بقیه مربیان خود را ملزم به قوانین سازمان لیگ فوتبال ایران نمی دانند نکته ای است که حتما باید توسط کمیته صیانت فدراسیون فوتبال که برای اجرای دقیق و نظارت در فوتبال تشکیل شده، چه در این هفته های آخر و چه از ابتدای فصل آینده مورد بررسی قرار بگیرد چرا که سازمان لیگ اصلا در این زمینه رفتاری  محکم از خود نشان نداده و به نظر خون یکسری از مربیان از بقیه که اجرای قانون می کنند رنگین تر است!

به صحبت های معسود شجاعی در یکی از معدود نشست های خبری که شرکت کرده دقت کنید: او رسما اعلام می کند نیازی نمی بیند هر هفته حرف های تکراری بزند اما ظاهرا شجاعی که مرتب از حرفه بودن حرف می زند  نمی داند حضور در نشست های خبری یکی از قوانین مسابقات لیگ برتر است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند
  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود