Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@14:49:23 GMT

ورشکستگی ۵۰ درصد تالار‌های پذیرایی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۰۷۲۲

ورشکستگی ۵۰ درصد تالار‌های پذیرایی

ورشکستگی ۵۰ درصد تالار‌های پذیرایی خسرو ابراهیمی نیا ظهار کرد: به جز اعضای اتحادیه تالار‌های پذیرایی تمام رستوران ها، چلوکبابی ها، باغ‌ها و زیرزمین‌ها در حال برگزاری مراسم هستند.

رییس اتحادیه تالار‌های پذیرایی با بیان اینکه مراسم در مکان‌های غیرمجاز بدون هیچ نظارتی در حال برگزاری است، افزود: اعضای صنف متخصص پذیرایی هستند و می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم را به بهترین شکل برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در حال حاضر بسیاری از افراد در زیرزمین‌ها و باغ‌ها بدون هیچ نظارتی مراسم برگزار می‌کنند، اما اعضای اتحادیه که تمام پرسنل آن‌ها از نظر سلامتی بررسی می‌شوند، تست کرونا می‌دهند و موارد ضدعفونی را رعایت اجازه فعالیت ندارند.

ابراهیمی نیا بیان کرد: چندین ماه است اعضای اتحادیه دچار مشکل شده اند و ۵۰ درصد واحد‌ها به دلیل شیوع کرونا و بسته بودن، ورشکست شدند.

رییس اتحادیه تالار‌های پذیرایی با بیان اینکه ما مطیع دستورات ستاد کرونا هستیم، بیان کرد: زمانی برای بازگشایی تالار‌ها از سوی مسولان مشخص نشده و فقط وعده بازگشایی می‌دهند، اما در عمل هیچ کاری صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه خسارت به اعضای اتحادیه بسیار زیاد است و بسیاری از اعضا تحت فشار هستند خاطرنشان کرد: بسیاری از واحد‌ها به دلیل مستاجر بودن توسط موجر‌ها تخلیه شدن، بسیاری نیز به دلیل برگشت خوردن چک هایشان با مشکل مواجه شده اند.

ابراهیمی نیا با بیان اینکه از دولت درخواست داریم تدبیری برای حل مشکلات اعضای صنف بیاندیشد گفت: دولت هیچ کمکی به اعضا نکرده است و با این شرایط بسیاری دیگر از واحد‌ها نیز در آینده با مشکل مواجه می‌شوند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ورشکستگی پارسی خبر اصناف تالار های پذیرایی اعضای اتحادیه تالار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث حبیبی شامگاه چهارشنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر با استاندار که با حضور فرماندار و شهردار سنندج و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: تالار مرکزی سنندج به عنوان یکی از پروژه‌هایی که با مشکلات زیاد به این دولت تحویل داده شد اکنون با پیشرفت خوبی جلو می‌رود که در ارتقای وجهه فرهنگی شهر سنندج اثرگذار است.

وی افزود: ساخت تالار مرکزی سنندج از ۱۹ سال پیش آغاز شده و این پروژه با ۱۴ هزار مترمربع زیربنا بزرگترین پروژه فرهنگی هنری غرب کشور به شمار می‌رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان همچنین به حق سهم شهرداری در اراضی الحاقی شهر پرداخت و بیان کرد: سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی طی ۳۲ سال گذشته تا قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم از سوی راه و شهرسازی استان پرداخت نشده است.

حبیبی یادآور شد: از آغاز به کار دولت سیزدهم حتی یک مترمربع تغییر کاربری بدون اینکه حق سهم شهرداری پرداخت شود به شهر سنندج صورت نگرفته است

وی با تاکید بر بازنگری طرح جامع شهر سنندج در سال‌جاری گفت: طرح جامع شهر سنندج به سال ۸۷ برمی‌گردد و فرایند طولانی بودن تدوین و تأیید طرح تفصیلی شهرها تنها مشکل استان کردستان نیست و در بسیاری از استان‌های کشور همین منوال حاکم است.

کد خبر 6094874

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آغاز تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده 
  • سازمان بانکداری اروپا: بیش از ۹۰ درصد از بانکداران ثروتمند اتحادیه اروپا مرد هستند
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش
  • شمار دانشجویان دستگیر شده در دانشگاه‌های آمریکا به بیش از هزار نفر رسید
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست