Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ⁣مرلین مونرو بازیگر معروف سینمای هالیوود نماد ثروت و زیبایی در آمریکا بود، اما کمتر کسی از زندگی واقعی او تا قبل از مرگش خبر داشت.

مونرو که در زندگی واقعی خود معتاد و افسرده بود در سال ⁣۱۹۶۲ در سن ۳۶ سالگی خودکشی کرد. شخصیت اصلی او از درون پوسیده بود به مانند اوضاع امروز آمریکا که زرق و برق‌هایش در سینما، دنیایی متفاوت از آمریکای واقعی را که سرشار از نابرابری و تبعیض نژادی است به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل جورج فلوید به دست ماموران پلیس مینیاپولیس در ایالت مینه سوتا خشم فرو خفته مردم آمریکا از بی‌عدالتی و تبعیض نژادی را عیان کرد و چهره واقعی دولتمردان این کشور که ناتوان در حل این بحران اجتماعی هستند را برای مردم بیش از پیش آشکار کرد.

شهید مرتضی آوینی درباره فروپاشی تمدن غرب گفته است من بیشتر به تحول درونی غربی‌ها امیدوارم تا جنگ رو در رو با شرق و اسلام. غرب از درون خواهد پوسید و در خود فرو خواهد ریخت و چون عقربی در محاصره آتش خود را نیش خواهد زد. 

بیشتر بخوانید

انتشار فیلمی از وحشی‌گری‌های پلیس آمریکا توسط بازیگر معروف هالیوود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان اعتراضات در آمریکا سینمای هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، اوضاع در بیشتر دانشگاه های مطرح آمریکا همچنان امنیتی است و اعتراضات گسترده ضد صهیونیستی دانشجویان این دانشگاه ها ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

با وجود اینکه تاکنون پلیس و گارد ملی آمریکا صدها دانشجو و استاد دانشگاه را به خاطر شرکت در تجمع ضد صهیونیستی دستگیر کرده اند، اما این اعتراضات همچنان ادامه دارد.

پایگاه اطلاع رسانی تلویزیون سی ان ان آمریکا اعلام کرد که تلاش ها برای مهار اوضاع در دانشگاه تاکنون با شکست روبرو بوده است.

دیگر خبرها

  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • عکس| عروس امام خمینی (ره) کیست؟/ همسر سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
  • اوضاع بی‌بی حسابی بیخ پیدا کرده است 
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است 
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد