Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@20:34:06 GMT

اجرای طرح انضباط ترافیکی در شهرکرد و توقیف ۳۵ خودرو

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۱۰۱۵

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس پلیس راهور چهارمحال‌وبختیاری از توقیف ۳۵ دستگاه خودرو در اجرای طرح انضباط ترافیکی در خردادماه خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس چهارمحال‌وبختیاری، سرهنگ ایرج حسین‌پور  اظهار کرد: در پی افزایش ناهنجاری‌های ترافیکی، ایجاد مزاحمت و انجام حرکات پرمخاطره توسط برخی از رانندگان خودروها در برخی معابر شهر شهرکرد، اجرای طرح انضباط ترافیکی در دستورکار ماموران پلیس راهور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان افزود: در اجرای این طرح که از ابتدای خردادماه آغاز شد، پس از هماهنگی قضایی، با تخلفات رانندگان قانون‌گریز که با ایجاد آلودگی صوتی، حرکات پر مخاطره، تغییر در وضعیت استاندارد خودرو، تغییر در سیستم اگزوز خودرو، استفاده از شیشه دودی، برای شهروندان به ویژه در ساعات پایانی شب ایجاد مزاحمت می‌کردند برخورد شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در همین راستا ۳۵ دستگاه خودروی سواری که رانندگان آن‌ها مرتکب ۲ تخلف همزمان از جمله انجام حرکات نمایشی و نصب و استفاده از سیستم صوتی غیرمجاز شده بودند، با هماهنگی قضایی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح همچنین ‭۱۶۶‬ دستگاه خودرو دارای آلودگی صوتی عادی، ۸۲ دستگاه خودرو دارای نقص سیستم روشنایی، ۴۵ دستگاه خودرو با شیشه دودی و ‭۲۵۱‬ خودرو بدلیل استفاده از تلفن همراه حین رانندگی اعمال قانون شدند.

سرهنگ حسین ‌پور با اشاره به اینکه اجرای این طرح موجب رضایتمندی شهروندان از عملکرد پلیس راهور شد، یادآور شد: اجرای این‌گونه طرح‌ها در طول سال به‌خصوص در ایام تعطیلات تابستان در برنامه کاری پلیس راهور استان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری توقیف خودرو دستگاه خودرو پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد از آمار تصادفات جرحی و خسارتی در مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با بیان آمار تصادفات طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: ۲۷۵ تصادف جرحی و خسارتی به وقوع پیوسته است که از این میان ۲۳۷ فقره خسارتی و۳۸ فقره جرحی بوده است که در پی وقوع این تصادفات ۴۳ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: تعداد هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو متخلف اعمال قانون شدند و تعداد ۸۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند.

کد خبر 6097079

دیگر خبرها

  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد