Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@13:50:28 GMT

آمار قربانیان کرونا در ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۱۰۶۵

در بیانیه صادره از سوی وزارت بهداشت ترکیه در این خصوص آمده است: شمار بهبودیافتگان کرونا در ترکیه با ترخیص ۲ هزار و ۲۴۱ نفر دیگر طی یک روز اخیر به ۱۴۶ هزار و ۸۳۹ نفر رسید. ناطقان: به نقل از آناتولی، وزارت بهداشت ترکیه امروز چهارشنبه دربیانیه ای اعلام کرد: با جان باختن ۱۷ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان کرونا در ترکیه به ۴ هزار و ۷۴۶ تن رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس اعلام این خبرگزاری، با شناسایی ۹۲۲ مدر بیانیه صادره از سوی وزارت بهداشت ترکیه در این خصوص آمده است: شمار بهبودیافتگان کرونا در ترکیه با ترخیص ۲ هزار و ۲۴۱ نفر دیگر طی یک روز اخیر به ۱۴۶ هزار و ۸۳۹ نفر رسید.ورد جدید ابتلا به این ویروس، شمار مبتلایان هم به ۱۷۳ هزار و ۳۶ نفر افزایش یافته است.

در بیانیه صادره از سوی وزارت بهداشت ترکیه در این خصوص آمده است: شمار بهبودیافتگان کرونا در ترکیه با ترخیص ۲ هزار و ۲۴۱ نفر دیگر طی یک روز اخیر به ۱۴۶ هزار و ۸۳۹ نفر رسید.
منبع: عصر ایران برچسب ها: قربانیان ، تلفات ، کرونا ، ترکیه ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قربانیان تلفات کرونا ترکیه ناطقان وزارت بهداشت ترکیه کرونا در ترکیه نفر دیگر طی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس اعلام دولت کنیا، در پی بارندگی شدید و وقوع سیل و رانش زمین در این کشور، تاکنون ۱۸۸ نفر جان باخته‌اند.

براساس اعلام وزارت کشور و دولت ملی کنیا، بارش‌ها و طوفان‌های سیل‌آسیا در بیش از ۲۸ استان از مجموع ۴۸ استان این کشور به آوارگی گسترده در کنیا منجر شده و حدود ۲۰۰ هزار نفر از بالغ بر ۳۳ هزار خانوار را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وزارت کشور کنیا در بیانیه‌ای اعلام کرد: در مجموع ۱۲۵ نفر مصدوم شده و ۹۰ تن مفقود هستند.

مقامات کنیا و نهادهای بشر دوستانه از مردم این کشور خواسته‌اند تا از حضور در مناطق سیل‌زده و صعود به ارتفاعات و رانندگی در هنگام بارندگی سنگین خودداری کنند.

کد خبر 6095350

دیگر خبرها

  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت