Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@06:07:48 GMT

شهرک مهرگان قزوین بهترین مکان برای اقدام مسکن است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۱۱۳۷

شهرک مهرگان قزوین بهترین مکان برای اقدام مسکن است

فرخ زاد گفت: شهرک مهرگان قزوین به لحاظ داشتن برخی زیرساخت‌های اراضی و مطالعات اجتماعی بهترین مکان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «علی فرخ زاد» در نشست ستاد طرح ملی اقدام مسکن در استان بیان کرد:  در این استان یکسری مشکلات کلی داریم که سیاست گذاری مسکن را از همان ابتدا به جز تاکستان و آبیک به سمت مهرگان سوق داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: مشکل اینجاست که در بیشتر نقاط استان قزوین مشکل تأمین زمین و آب داریم و شهرک مهرگان تنها جایی است که فقط مشکل آب دارد و چندان با مسائل اراضی روبرو نستیم.

 

وی تاکید کرد: شهرک مهرگان یک ویژگی دارد که می تواند مسکن خیلی از شهرهای دیگر را درون خود جای دهد و می توان ساختمان‌های ۲ طبقه در این نواحی احداث کرد.

 

فرخ زاد اعلام کرد: متأسفانه شهر قزوین از درون جای توسعه و پیشرفت ندارد و اگر بخواهیم اقدامی انجام دهیم باید طرح بالای اتوبان را به شهر الحاق کنیم که این موضوع نیاز به فرآیند اداری دارد.

 

وی یادآور شد: امروز ضرورت دارد که مسکن نواحی شهری الوند، محمدیه، بیدستان، محمودآباد و اقبالیه و چند ناحیه شهری در مهرگان متمرکز شود.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: اقدام ملی مسکن شهرک مهرگان معاون استاندار قزوین شهرک مهرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد

هاشمی در حاشیه بازدید از روند احداث طرح‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان، گفت: با حضور آیت الله رئیسی، رییس جمهور، جشن واگذاری زمین به واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت در قالب طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد و بیش از یکهزار و ۱۵۷ قطعه زمین به صورت رایگان در اختیار افراد واجد شرایط استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اجرای بخشی از طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان، ادامه داد: این طرح اکنون با کیفیت و سرعت، در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • ماجرای قطعی آب از زبان ساکنان شهرک ۲۳ شهر پرندک
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد