Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@08:30:22 GMT

فارس من| برق برخی مشترکین طبق قانون قطع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۱۱۸۴

فارس من| برق برخی مشترکین طبق قانون قطع می‌شود

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام، گفت: مشترکینی که در سه دوره متوالی قرائت کنتورهایشان فراهم نشود، برق آنان قطع خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مشکل قطعی برق مشترکینی که کنتورشان قرائت نشده، توسط اداره برق یکی از سوژه‌هایی بود که در سامانه فارس من با عنوان «چرا کنتور برق مشترکینی که قرائت نشده، قطع می‌شود» بنا بر درخواست شهروندان ثبت شده است، این موضوع خبرنگار فارس را بر آن داشت تا برای پیگیری با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مصاحبه‌ای داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درر این راستا هادی شیرخانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: به منظور تداوم برق رسانی به عموم مردم، قرائت کنتور مشترکین، صدور صورت حساب برق مصرفی برای وصول مطالبات ناشی از مصرف توسط مشترکین در دوره‌های زمانی مشخص انجام می‌شود و مشترکین بایستی بر اساس قوانین حاکم و جاری امکان رویت کنتور و وسایل اندازه گیری را برای شرکت توزیع فراهم سازند.

وی افزود: چنانچه در 3 دوره متوالی امکان قرائت و رویت کنتور از سوی مشترک برای شرکت توزیع سلب شود بر اساس بند 50-4 آیین نامه تکمیلی تعرفه‌های برق شرکت توزیع انشعاب برق مشترک را موقتا قطع می‌کند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام، تصریح کرد: با حذف قبض کاغذی و به وجود آمدن امکان ارسال پیام برای مشترکین ضمن اطلاع رسانی به مشترک مبنی بر عدم امکان قرائت کنتور قبل از قطع انشعاب به هر دلیل پیامک مورد نظر برای شماره موبایلی که به نام مشترک ثبت شده است ارسال می‌شود. 

انتهای پیام/970813

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس شرکت توزیع نیروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به ساکنان ایلام

در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای ایلام آمده است: با توجه به پیش‌بینی‌های موسسه تحقیقات آب کشور، هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی و بررسی‌های دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای ایلام مبنی بر فعالیت توده بارشی از عصر روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ لغایت روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ به دلیل سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و امکان سرریز سد‌های ایلام و دویرج دهلران، از کلیه هم استانی‌های عزیز خواهشمندیم به جهت جلوگیری از بروز هرگونه خسارت از نزدیک شدن، استقرار و اسکان در پایین دست سدها، حریم و بستر روخانه‌ها و دهانه پل‌ها خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام نسبت به وقوع سیل در این استان هشدار داد.

دیگر خبرها

  • هشدار به ساکنان ایلام
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد