Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا خورانی فرمانده انتظامی شهرستان سیروان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: طی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد آتش سوزی در روستای ظهیری، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: گزارش ماموران اعزامی حاکی از آن است آتش سوزی به وقوع پیوست باتوجه به حضور به موقع عوامل انتظامی، آتش نشانی و کمک‌های مردمی در کمترین زمان ممکن و بدون خسارت جانی مهار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس شهرستان سیروان تصریح کرد: میزان خسارت طبق برآورد دقیق کارشناسی را مقدار ۵ هکتار از اراضی تحت کشت جو متعلق به احدی از کشاورزان و حدود ۱۵۰۰ متر از لوله‌های پلی اتیلنی انتقال اب کشاورزی بطور کالی نابود شد.

سرهنگ خورانی با بیان اینکه علت وقوع آتش سوزی در دست بررسی است به کشاورزان، عشایر و رانندگان توصیه کرد: با توجه به پوشش گیاهی مراتع در منطقه و همچنین فصل برداشت مزارع که حاصل تلاش و دسترنج یک ساله کشاورزان است، نکات ایمنی در خصوص روشن کردن آتش و یا پرت کردن فیلتر سیگار روشن در حاشیه جاده‌ها را حتماً رعایت کرده و از برپایی آتش بدون رعایت جوانب احتیاط اکیداًخوداری کنند چرا که با کوچکترین اشتباهی مزارع و منابع طبیعی طعمه حریق می‌شود و مهار آن بسیار دشوار و سخت خواهد بود.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی آتش سوزی جنگل ها کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد

عصر امروز یک دستگاه خودرو پژوه در کنار پمپ بنزین بلوار شهید بهشتی جیرفت طعمه حریق شد.

آتش با کمک نیرو‌های آتش نشانی خاموش شد وخوشبختانه دراین حادثه به کسی آسیب نرسید.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • سیل و تگرگ، جان مزارع کازرون را گرفت + تصاویر
  • ۶۰ هزار هکتار شالیزار مازندران تجهیز و نوسازی شد
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند
  • خسارت بارش شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان
  • خسارت بارش‌های شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • خوشه‌های خوش‌سالی در خراسان شمالی با جهش تولید و مشارکت کشاورزان
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان