Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصمیم‌گیری ستاد عالی بازی‌ها، کاروان ایران در ۱۰ رشته ورزشی در بازی‌های ساحلی آسیا شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ستاد عالی بازی‌های المپیک با حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک و دیگر مسئولان در مورد تصمیم‌گیری در مورد بازی‌های ساحلی آسیا برگزار شد.

قرار است در این بازی‌ها کاروان ایران در رشته‌های فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، هندبال ساحلی، کشتی ساحلی، شنا، واترپلو ساحلی، دوومیدانی ساحلی، کبدی ساحلی مردان و بانوان، بسکتبال سه نفره بانوان و سنگنوردی نماینده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشته شنا در بین رشته‌های حمایتی است و مابقی رشته‌ها براساس شانس مدال‌آوری انتخاب شدند.

ششمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا به میزبانی چین آذرماه سال جاری از تاریخ ۸ تا ۱۵ برگزار می‌شود و امسال برخلاف دوره‌های پیشین کاروان ایران ورزشکار خانم اعزام می‌کند. نحو اعزام ورزشکاران هم به شانس مدال‌آوری آنها بستگی دارد.

انتهای پیام/۴۰۵۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: وزیر ورزش شنا بازی های ساحلی آسیا ستاد عالی بازی ها بازی های ساحلی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: این پرواز شامل ۳ کاروان ۸۵ نفره زائرانی از استان‌های فارس، کهکیلویه و بویر احمد و بوشهر بود که از فرودگاه شهید دستغیب شیراز عازم مدینه شد.

به گفته کشاورز: پرواز برگشت این زائران ۲۲ اردیبهشت از جده به فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز انجام می‌شود.

مدیر حج و زیارت فارس گفت: اعزام زائران عمره مفرده کاروان‌های حج تمتع امسال تحت عنوان "کاروان‌های حرم تا حرم همراه با شهدا "به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

زینلی افزود: اعزام‌های بعدی حج عمره بعد از برگزاری حج تمتع صورت می‌گیرد.

مدیر حج و زیارت فارس همچنین از اعزام نخستین کاروان حج تمتع از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز از نیمه اول خرداد خبر داد.

به گفته او، حج تمتع امسال ۲۴ کاروان با ظرفیت ۳ هزار و ۲۵۰ نفر از استان فارس و یک کاروان ۱۲۰ نفره از کهگیلویه و بویراحمد از فرودگاه دستغیب عازم سرزمین وحی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • ۱۱۳۰نفر از استان سمنان به حج اعزام می‌شوند
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند/ میانگین سنی ۵۶ سال
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد