Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس‌جمهور دقایقی پیش مرقد مطهر حرم امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) در طبس را زیارت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز (۲۲ خرداد) در جریان سفر یک روزه به خراسان جنوبی، آستان مقدس حرم امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) در طبس را زیارت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استان همچنین با حضور در گلزار شهدای شهرستان طبس در صحن این امامزاده با آرمانهای شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند.

 

 

این سومین سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه طی ۱۴ ماه گذشته به استان خراسان جنوبی است.

 

گفتنی است؛ بارگاه منور این امامزاده واجب التعظیم از این روی میقات الرضا (ع) نام گرفته است زیرا اولین منزلگاه و دروازه ورود به مشهد الرضا (ع) و حرم شریف رضوی است. این امامزاده از جمله امامزادگانى است که مورخان ایشان را از فرزندان بلافصل امام کاظم (ع) دانسته ‌‌اند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر به طبس محمدباقر نوبخت زیارت خراسان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی از امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان و آماده باش هلال احمر خبر داد.

به گزارش ایسنا، بابک محمودی با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق این گزارش، احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد برای امروز شنبه و در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، جنوب غرب فارس، نیمه شمالی خراسان جنوبی، شرق و شمال شرق سمنان، نیمه جنوبی بوشهر، شمال غرب کردستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و در دوشنبه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، شمال قزوین، پیش‌بینی شده است. 

وی به تشریح خدمات ارائه شده در سیل و آبگرفتگی از ١٢ تا ١٥ اردیبهشت ماه پرداخت و گفت: در این مدت زمان، ٢٠ استان شامل استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بوراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت زمان ۹۴ مورد عملیات امدادی انجام شده، ادامه داد: امدادگران به ۲۳۰۰ نفر امدادرسانی کردند، ۳۴ نفر را اسکان اضطراری دادند، ۱۱۷ نفر را به مناطق امن منتقل کردند و با دستگاه پمپاژ، آب ۷۱ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

وی افزود: ۱۴۸ تیم عملیاتی شامل ۵۱۸ نفر در عملیات سیل و آبگرفتگی شرکت کردند.

محمودی گفت: ٢٢ دستگاه چادر، ٥٧٥ تخته پتو، ٣٣٥ تخته موکت، ١٣٦٤ کیلوگرم نایلون، ٢٠٩ بسته غذایی، ٢٨٠ قوطی کنسروجات، ١٠٠ قرص نان و ٤٢ ست بهداشتی بین افراد متأثر توزیع شد.

بر اساس گزارش سایت هلال احمر، رییس سازمان امداد و نجات با اعلام آماده باش هلال احمر، به هموطنان توصیه کرد که به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و در صورت بروز حادثه با شماره تماس ندای امداد، ۱۱۲، تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند