Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدحسین بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۱۵۸ نفر بیمار حاد تنفسی بستری شدند که از این تعداد بیش از ۸۰ درصد از این بیماران بهبودی کامل پیدا کردند.
او افزود: در بازه زمانی ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت نتیجه آزمایش ۱۵ درصد بیماران بستری مشکوک به بیماری کرونا مثبت اعلام شد که این رقم در مدت ۸ تا ۱۸ خرداد به ۳۴ درصد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که علایم بیماری کرونا در افراد مبتلا مختلف است، ادامه داد: این بیماری علاوه بر تنگی نفس، تب و بدن درد، با علایم مختلف دیگری همچون ضعف وبی حالی، مشکلات گوارشی و پوستی نیز همراه است و بهترین راه برای پیشگیری از این بیماری رعایت اصول اولیه بهداشتی و خود مراقبتی است.   بیشتربخوانید: شناسایی ۴۵ هزار نفر بعنوان گروه‌ های پرخطر در غربالگری کرونا فقط یک پنجم از افراد مشکوک به کووید ۱۹ در خراسان رضوی کرونا مثبت هستند روند افزایشی مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی/علت شیب صعودی ابتلا به این ویروس چیست؟   علایم بیماری کرونا تغییری نکرده است   حمیدرضا نادری مدیر گروه عفونی دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره تغییر علایم کرونا، گفت: علایم بیماری کرونا تغییر نکرده بلکه شناخت تیم درمان از این بیماری افزایش یافته است، زیرا از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا علایم گوارشی و پوستی وجود داشت.
او با بیان این که تصور نادرست بین عموم مردم جامعه رواج یافته که علایم بیماری کرونا تغییر کرده این در حالی است که علایم کرونا فقط شناخته‌تر شده، افزود: از ابتدا بیماران کرونایی علایمی مانند اسهال و ناراحتی‌های پوستی را داشتند، اما به دلیل ناراحتی حاد ریوی بیشتر تمرکز روی حل مشکلات تنفسی بیماران بود   انتهای پیام//ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا علائم کرونا علوم پزشکی مشهد علایم بیماری کرونا علوم پزشکی مشهد کرونا تغییر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد

وزیر بهداشت طی حکمی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زابل را منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان، استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل" منصوب کرد.

در این حکم آمده است؛

جناب آقای دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل" منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

لازم به ذکر است پیش از این هادی میرزایی ریاست این دانشگاه را برعهده داشت؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که انفصال دوساله از خدمت، علت برکناری وی از این سمت است.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زابل، متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • ام‌ اس زودرس قابل تشخیص است؟
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟