Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@14:51:34 GMT

ورود یاران رضاییان و انصاری‌فرد به قرنطینه(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۱۳۶۹

باشگاه‌های قطری به تفکیک در محل اردوی خود مستقر شدند تا تمرینات‌شان را قبل از شروع دوباره بازی‌ها آغاز کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتبال لیگ ستارگان قطر که در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته مرحله اول تست کووید۱۹ را پشت سر گذاشته بودند، از دیروز چهارشنبه به صورت چند تیم در یک هتل، وارد محل اقامت خود در هتل‌های اختصاصی شدند و به قرنطینه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تیم‌های فوتبال قطر تا روز چهارم تیرماه با اقدامات پیشگیرانه تمرینات‌شان را انجام می‌دهند و پس از شرکت در مرحله‌ی دوم تست‌گیری، تمرینات گروهی را با تمام نفرات و تا شروع بازی‌ها که روز سوم مردادماه خواهد بود، دنبال می‌کنند.

 

به دنبال پایان یافتن و‌ اعلام‌ نتیجه تست‌های کووید-۱۹ بازیکنان، کادر فنی، تیم‌های داوری و پرسنل اداری لیگ ستارگان قطر، از دیروز چهارشنبه، همگی و در نوبت‌های جداگانه برای اقامت در هتل‌های محل اقامت خود به این‌ اماکن انتقال یافتند.

 

 

هتل کمپینسکی که در منطقه «Pearl» واقع هست تا روز یکشنبه ۲۳ آگوست (دوم شهریورماه) و با ۲۸۱ اتاق پذیرای باشگاه‌های الاهلی، السیلیه، الشحانیه و ام صلال خواهد بود و هشت تیم دیگرِ حاضر در لیگ ستارگان نیز در دو هتل مجزای دیگر اسکان خواهند یافت.

 

برای نقل و ‌انتقال بازیکنان از محل اقامت تا زمین ‌تمرین و ورزشگاه‌های محل انجام‌ مسابقات، دو اتوبوس برای هر تیم در نظر گرفته شده است که جانمایی پارک آنها در مقابل هتل‌ها را در تصاویر می‌بینید.

 

 

رامین رضاییان، مدافع ایرانی الشحانیه و کریم انصاری‌فرد، مهاجم السیلیه تا پایان مسابقات فصل جاری لیگ ستارگان قطر در هتل کمپینسکی قرنطینه می‌شوند و مرتضی پورعلی‌گنجی به همراه العربی در یک محل اقامت دیگر است.

قطر کریم انصاری فرد السیلیه رامین رضاییان الشحانیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر کریم انصاری فرد السیلیه رامین رضاییان الشحانیه لیگ ستارگان محل اقامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز

ایسنا/البرز مدیرکل صمت البرز گفت: حدود هزار نفر در بخش معدن استان مشغول به کار هستند.

محمد انصاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۱ معدن فعال در استان وجود دارد، اظهار کرد: بیشتر معادن استان به مواد معدنی و مصالح ساختمانی از جمله شن، ماسه و سنگ لاشه ساختمانی اختصاص دارد.

وی در پاسخ به اینکه بیشتر معادن البرز در کدام مناطق متمرکز است، گفت: محدوده تهراندشت در شهرستان ساوجبلاغ بیشتر معادن البرز را در خود جای داده است.

این مسئول تصریح کرد: در مجموع چهار میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال سرمایه گذاری در این معادن صورت گرفته و ۹۸۵ نفر هم در آنها مشغول به کار هستند.

مدیر کل صمت البرز با اشاره به پروانه‌های جدیدی که سال گذشته صادر شده، افزود: سال گذشته در مجموع شش فقره پروانه بهره برداری معدن و شش فقره پروانه اکتشاف در استان صادر شده است.

انصاری ابراز کرد: علاوه بر این، سال گذشته صلاحیت هشت معدن به دلیل عدم فعالیت و انجام تعهدات قانونی بهره بردار سلب شده است.

وی با اشاره به وجود تعدادی معدن غیرفعال در استان گفت: در حال حاضر ۳۰ معدن غیرفعال در استان وجود دارد که با برگزاری جلسات مختلف در صدد فعال سازی آنها هستیم.

انصاری افزود: با اولویت برنامه جامع وزارت صمت در راستای توسعه معادن کشور، تمامی ظرفیت‌های معدنی استان مورد توجه قرار خواهند گرفت تا از فرصت‌های اشتغالزایی و توسعه اقتصادی این بخش بهره برداری لازم انجام گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟