Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش کوهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعداد زیادی از روستاهای منطقه از نعمت آب شرب محرومند و حتی در این روزهای گرم به‌علت فرسودگی شبکه انتقال آب، شاهد قطعی‌های مکرر آب در محلات مختلف شهر گرمی هستیم.

وی آب شرب را درد لاعلاج سال‌های متمادی شهرستان گرمی دانست و گفت: ایجاد تصفیه خانه در سد تازه‌کند که بدون برنامه‌ریزی برای پایاب آن به بهره برداری رسیده است، باید برای تأمین آب شرب منطقه در اولویت دستگاه‌های ذی ربط قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر انگوت تصریح کرد: شهرستانی که ده‌ها چشمه و آب‌های سطحی و زیرزمینی در آن فراوان است نباید مشکل آب داشته باشد و این زیبنده دولت نیست در شهرستان مرزی هنوز بسیاری از روستاها با چهارپا آب خود را از چشمه‌ها و چاه‌ها تأمین می‌کنند.

وی با بیان این‌که وجود محرومیت در تک‌تک بخش‌ها و روستاهای منطقه مشهود است، افزود: علی‌رغم ظرفیت‌های عدیده‌ای که در شهرستان گرمی در بخش‌های مختلف داریم، تاکنون قدمی برای بالقوه کردن این ظرفیت‌ها برداشته نشده است.

کوهی تاکید کرد: در کنار آب شرب، راه‌های منطقه بخصوص راه‌های ارتباطی بخش‌ها با مرکز شهرستان وضعیت اسفناکی دارند با اینکه راه‌ها شریان اصلی ارتباطی بوده و نقش بسزایی در توسعه اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری ایفا می‌کنند.

وی با بیان این‌که مسئولان باید از ظرفیت نماینده برای جذب اعتبارات استفاده کنند، تصریح کرد: وجود مدیریت واحد در کنار تدوین برنامه جامع توسعه شهرستان راهکار مهمی است که باید مورد توجه مقامات ارشد شهرستان قرار گیرد.

کد خبر 4946144

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان گرمی جاده وضعیت راهها تامین آب شرب آب شرب ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین ایلام سالروز ارتحال امام خمینی گرگان بیرجند آتش سوزی امام خمینی ره آتش سوزی جنگل ها یاسوج آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود!
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان