Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:37:25 GMT

بخش تولیدی کشاورزی درزنجان بایدتقویت شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۱۷۷۳

بخش تولیدی کشاورزی درزنجان بایدتقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی خاتمی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری در محل استانداری زنجان، گفت: باید با نگاه ویژه در بخش اجرایی و تدوینی همکاری خوبی را آغاز کنیم و با یک نگاه تفاهم آمیز تر به تمام بخش‌ها نگاه کنیم.

وی با بیان اینکه ارتباطی که می‌تواند مکمل هم باشد و جای آن خالی است باید تقویت شود، اظهار کرد:  در نظام دیوان سالاری کشور این رسوبات جا خشک کرده و باید همکاری کنیم تا بهره وری در تمام بخش‌های مختلف استان ارتقاء پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، گفت: بخش صنعت و معدن استان بسیار مهم است و گام‌های خوبی در این بخش برداشته شده ولی برای افزایش بهره وری جای کار زیاد است.

خاتمی تاکید کرد: مهمترین سایت‌های معدنی کشور در سطح کشور در استان زنجان دارد ولی بهره وری در این بخش کم بوده و اتلاف منابع زیاد است.

وی به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: برای تحقق شعار سال همه باید دست به دست هم داده و برنامه ریزی کارشناسی شده داشته باشند.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این استان ظرفیت‌های بسیار خوبی در تمام بخش‌ها دارد و باید از این فرصت برای تحقق شعار سال استفاده شود.

خاتمی گفت: مسئله اصلی در استان زنجان بخش کشاورزی است چرا که این بخش آورده و سود زیادی برای استان داشته و دارد ولی بنا به فراخوری که این بخش دارد مشکلات هم زیاد است.

وی ابراز داشت: در خصوص قیمت گندم در مجلس دهم تلاش‌های فراوانی صورت گرفت، بنابراین بخش تولیدی کشاورزی بایدتقویت شود، چرا که برای استان سود آوری خوبی دارد.

کد خبر 4946844

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جلسه شورای اداری ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین ایلام گرگان سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند آتش سوزی آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ره یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفیق هنر دست و صنعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ آقای پوریان و همسرش خانم آشوری می‌گویند: در واحد تولیدیشان علاوه بر آموزش تخصصی گلدوزی با چرخ، شیوه‌های نوین کسب و کار را به مجموعه تحت پوششان آموزش می‌دهند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گنبدکاووس نیز می‌گوید: سه هزار هنرمند در گنبدکاووس در رشته سوزن دوزی فعالیت می‌کنند و وجود چنین زنجیره‌های تولیدی، رونق کسب و کار آنها را موجب می‌شود.

مریم آتابای خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی علاوه بر حفظ نقوش سنتی سوزن دوزی قوم ترکمن، تلاش کرده است، این رشته را کاربردی‌تر و با هزینه‌های کمتری در اختیار عموم مردم قرار دهد.

وی با بیان اینکه تولیدات این واحد فعال در گنبدکاووس تلفیقی از هنر دست و صنعت است، گفت: استفاده از پوشاک سوزن دوزی شده، بسیار مورد توجه قشر‌های مختلف قرار گرفته است و ما هم به دنبال حمایت از کسب وکار‌هایی که رنگ و بوی تولید داخلی داشته باشد، هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید هیات اعزامی از کشور عراق از توان تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی در محصول سیب 
  • گزارش واردات ۳۷۳ شرکت تولیدی و واردکننده دارو
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • نامه ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی به رهبر انقلاب
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • اعظمی: ریل‌گذاری مجلس شرکت‌های دانش‌بنیان را در بخش کشاورزی فعال کرده است
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • تلفیق هنر دست و صنعت