Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:02:53 GMT

تولیدات گلخانه آلوئه ورا در جاجرم به مرحله فرآوری رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۲۰۳۵

تولیدات گلخانه آلوئه ورا در جاجرم به مرحله فرآوری رسید

ابوالفضل عباسیان در گفتگو با مهر اظهار کرد: آلوئه ورا گیاهی به هزار درمان معروف است و از ژل موجود در برگ‌های ضخیم آن در ساخت نوشیدنی‌ها، انواع مربا و محصولات درمانی، آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی جاجرم ادامه داد: با توجه به اینکه از دو سال قبل کشت آلوئه ورا در شهرستان جاجرم آغاز شده است و تعداد ۴ گلخانه در حال تولید این محصول می‌باشد این تولید در حال حاضر به مرحله فروش و فرآوری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کشت این گیاه در جاجرم را دارای نقش مهم در تولید و اشتغال دانست و افزود: برای کشت آلوئه ورا، کود یا آفت کش و ادوات گران قیمت کشاورزی نیاز نیست و ارزش تجاری بالایی هم دارد.

عباسیان ویژگی‌های رشد آلوئه ورا را ویژه عنوان کرد و بیان داشت: آلوئه ورا به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص از جمله تحمل شرایط کم‌آبی، گرمای هوا و خواص دارویی از دیرباز در مناطق خشک گرمسیری و نیمه گرمسیری به عنوان گیاه زینتی و دارویی کشت می‌شد.

کد خبر 4946869

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی واحد های گلخانه ای ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین ایلام گرگان سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند آتش سوزی آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ره یاسوج آلوئه ورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) برداشت و فرآوری جالب هزاران تن پیاز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرادید

دیگر خبرها

  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • رشد ۱۰۴ درصدی تولیدات پتروشیمی شیراز
  • (ویدئو) برداشت و فرآوری جالب هزاران تن پیاز
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود