Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:58:49 GMT

حمل جابجایی بار در کشور طی هفته گذشته رکورد زد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۲۲۹۹

حمل جابجایی بار در کشور طی هفته گذشته رکورد زد

محمد اسلامی روز پنجشنبه در  مراسم بهره برداری از ۶ کیلومتر پروژه چهارخطه محور هراز (آمل به تهران ) با اشاره به تلاش دشمن برای توقف اقتصاد ایران گفت: امروز از سوی کشورهایی که خود را پرچمدار حقوق بشر می دانند وحشی ترین رفتارها، بی حرمتی و تضعیف حقوق مردم را می بینیم، امروز دنیا می بیند کشورهایی که ما را مرتب در محافل ساختگی خود از این بابت محکوم می کنند، به چه روزی گرفتارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در همین شرایط ، تحریم های ظالمانه خود را به صورت مویرگی علیه جمهوری اسلامی ادامه داده اند و به هیچ وجه برای تخریب منابع ملی ما کوتاهی نکردند، اما ما به لطف الهی و هدایت رهبری و یکپارچگی مردم خواهیم توانست بهتر از دیروز کشور را بسازیم و در همین شرایط تحریم و کرونا کشور ما رو به پیشرفت است و هر روز شاهد افتتاح طرح های مختلف هستیم. اگرچه برخی پروژه ها به خاطر ماهیت خود طولانی می شود اما نفس حرکت و نقش مردم و تمام جامعه در این حرکت قابل اهمیت است.
اسلامی تاکید کرد: در این کشور که صحبت از رکود اقتصادی می شود در همین هفته ما رکورد حمل جابجایی بار در کشور داشتیم، حمل جابجایی بار به صورت جاده ای و ریلی و هوایی یک رکورد تاریخی بود و این نشان از حیات ملت و کشور و فعالیت بخش های گوناگون است.

 گفتنی است در سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به مازندران، ۶ کیلومتر دیگر از پروژه چهارخطه محور هراز (آمل به تهران ) بهره‌برداری شد و به زیر بار ترافیک رفت.

این ۶ کیلومتر شامل ۲ بخش است که بخش نخست به طول سه کیلومتر در محدوده وانا جاده هراز است و بخش دوم نیز در محدوده پلور به لاسم بوده که با حضور وزیر راه‌وشهرسازی بهره برداری و زیر بار ترافیکی رفت. 

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله خادمی امروز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن لرستان، اظهار داشت: در حال حاضر سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور فعال داریم.

وی عنوان کرد: ریل‌های موجود در کشور، ۱۵ هزار کیلومتر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سال گذشته احداث ۴۷۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور برنامه‌ریزی‌شده بود که از این میزان حدود ۲۴۰ کیلومتر به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: امسال هم برنامه این است که بالای ۲۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور تکمیل و بهره‌برداری شود.

خادمی، ادامه داد: متوسط ساخت ریل در کشور نزدیک ۱۹۰ کیلومتر در سال است، اگر منابع مالی در اختیار قرار گیرد، امیدواریم بتوانیم سالانه ۵۰۰ کیلومتر مسیر ریلی را احداث کنیم.

وی با بیان اینکه در بودجه سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ریلی در نظر گرفته شده، اما این میزان کفاف کار را نمی‌دهد، افزود: بااین‌وجود برنامه ما این است که ۲۴۰ کیلومتر ریل را امسال تحویل بدهیم.

کد خبر 6099634

دیگر خبرها

  • ۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم
  • گرامیداشت هفته معلم در اسکو
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • جشن گل لورکوزن برای جاودانگی؛ عبور از رکورد ۵۹ساله
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید