Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عبدالحسین حسینی شهردار شوش گفت: کلنگ زنی فرهنگسرا این شهرستان در هفته دولت صورت می گیرد.

او افزود: با در نظر گرفتن شرایط بحرانی به دلیل شیوع بیماری کرونا ویروس که غول‌های اقتصادی دنیا را به زانو دراورده ما اولویت هزینه‌ها را در تخصیص حقوق پرسنل گذاشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی بیان داشت: درآمد حاصل ِدر ۳ماه نخست را حدود ۸۰۰ میلیون است که هزینه شهرداری در همین بازه زمانی قریب به ۶ میلیارد بوده است.

شهردار شوش تصریح کرد: تجهیز سطل‌های زباله درون شهری با کیفیت بالادر دستور کار قرار دارد و با پیمانکار جدید برای جمع آوری زباله و در نظر گرفتن کمترین آلودگی محیطی به توافق رسیده ایم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دولت فرهنگسرا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موحد عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: در مقابل هیچ سرمایه گذاری تعارف نداریم و هرجایی ببینیم مسیر درست نیست، آن پروژه از طرح های تعریف شده خارج می شود و تاکید ما بر پروژه های ثمر بخش برای مردم است.

وی ابراز داشت: باید دنبال کلنگ زنی طرح هایی باشیم که مردم ثمره آن را ببینند.

موحد با بیان اینکه دولت، دولت امید است، عنوان کرد: باید تعهدات عملیات اجرایی پالایشگاه از فردا آغاز شود.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات نشان دادند تمام قد پای نظام هستند، گفت: انتظار می رود موانع توسعه برطرف و پیگیری برای تحقق سایر پروژه ها را نیز داشته باشیم.

کد خبر 6092384

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد