Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال به تهدید فدراسیون جهانی فوتبال واکنش رسمی نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بویان نایدوف هافبک مقدونیه‌ای پیشین استقلال به دلیل پرداخت نشدن دستمزدش در لیگ هفدهم، برای دریافت طلب ۳۳۰ هزار دلاری‌اش به فیفا شکایت کرده است. در صورتی که استقلال نتواند طی چند روز آینده طلب این بازیکن را پرداخت کند، ممکن است مشکلات جدی برای این باشگاه به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال هم با اشاره به این موضوع گفته است این موارد می‌تواند تبعات زیادی برای باشگاه داشته باشد از جمله کسر امتیاز، محرومیت از نقل‌وانتقالات، جرایم سنگین دلاری و ارزی و حتی سقوط به دسته‌های پایین‌تر.

اکنون یک منبع آگاه خبر می‌دهد که روز گذشته نامه‌ای از جانب فیفا به دست فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال رسیده مبنی بر اینکه اگر طلب بویان پرداخت نشود جریمه کسر ۶ امتیاز و حتی سقوط به دسته پایین‌تر می‌تواند برای استقلال لحاظ شود.

باشگاه استقلال نیز در واکنش به این موضوع، نامه‌ای به فیفا ارسال کرده و خواهان این شده تا فدراسیون جهانی فوتبال از محل درآمد‌های این باشگاه نزد فیفا، طلب این بازیکن مقدونیه‌ای را پرداخت کند تا مبادا استقلال با جریمه کسر امتیاز یا سقوط به دسته پایین‌تر مواجه شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فیفا فیفا پایین تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران بیرمنگام به زمین مسابقه و فوتبال بازی کردن پس از سقوط به سطح سوم فوتبال انگلیس / فیلم

با وجود پیروزی 1-0 مقابل نوریچ، بیرمنگام سیتی برای بقا در چمپیونشیپ دو امتیاز کم آورد تا به همراه هادرزفیلد و روترهام راهی دسته سوم (لیگ وان) شود.

دانلود (3MB)

دیگر خبرها

  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • هجوم هواداران بیرمنگام به زمین مسابقه و فوتبال بازی کردن پس از سقوط به سطح سوم فوتبال انگلیس / فیلم
  • استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط
  • اودینزه ۱-۱ ناپولی؛ یک امتیاز لحظه آخری که شاید تیم کاناوارو را از سقوط نجات دهد
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال