Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات موجود در حوزه معیشت صنوف مختلف از جمله فرهنگیان ضروری است و ما در مجلس بررسی مسائل طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را خواستاریم. ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

البرز حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان  به زمینه امضای نامه رسیدگی به مسائل طرح رتبه بندی فرهنگیان، اظهار داشت: مسائلی که در زمینه صنوف و اقشار مختلف رخ می‌دهد، نیازمند پیگیری در مجلس شورای اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در مجموع مسائل مختلف در حوزه‌ها و صنوف گوناگون نیاز به کار کارشناسی دارند، تصریح کرد: در واقع امضای یک نامه، به معنی به نتیجه رسیدن درباره موضوع مورد نظر نیست بلکه هدف پرداختن به آن و انجام کارشناسی درباره آن موضوع است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس: مجلس یازدهم رویکرد جهادی دارد؛ به‌دنبال تقابل با دولت نیستیمناکارآمدی برخی مسئولان موجب نگرانی فرهنگیان و بازنشستگان شده استمشکلات رتبه‌بندی معلمان تا آخر بهمن حل می‌شود!

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از این مسائل با توجه به ساختارها به دولت برمی‌گردد، عنوان کرد: معیشت صنوف مختلف موضوعی است که باید جدی گرفته شود و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره اینکه باید به مسائل و مشکلات حوزه فرهنگیان رسیدگی شود، یادآور شد: این مسائل بر اساس قوانین موجود بررسی و در کمیسیون تحقیقات مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شوند و  باید گام های اساسی درباره مشکلات موجود در اقشار مختلف برداشت.

این مسئول با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم رویکردی کاملا جهادی داشته و هدف آن فقط رفع مشکلات مردم است، تصریح کرد: هدف ما اصلا تقابل با دولت نبوده و فقط به دنبال  رفع مشکلات در کشور هستیم.

انتهای پیام/ش

R7707/P/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم خدابنده در مجلس مجلس شورای اسلامی رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رای، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزهها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران