Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@20:19:34 GMT

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۲۶۱۴

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی سپهوند" گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی درخصوص برخورد با وسائط نقلیه متخلف، پس از هماهنگی قضائی در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ خردادماه با بکارگیری عوامل کلانتری۱۳امام خمینی(ره)، یگان امداد و یگان فوریتهای پلیسی۱۱۰ شهرستان مرکز استان، در محدوده بلوار آیت ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. کاشانی و بوستان ملت شهرکرد اجراء شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "شهرکرد" افزود: با انجام این طرح عملیاتی ۱۲ دستگاه خودرو و ۳۷ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک یا متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروهای توقیفی، ۳۵ گرم حشیش، ۳ گرم تریاک، ۳ گرم سوخته تریاک، ۳۰ سانت شیشه و یک حقه وافور کشف و ۵ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
سرهنگ "سپهوند" خاطر نشان کرد: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان همچنان ادامه دارد چرا که این طرح ها نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع جرم در بین شهروندان دارند.

کد خبر 1398254

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ پزشک متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده تخلف یکی از پزشکان به اتهام اضافه دریافتی از بیماران به میزان ۳۸۸ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات امور بهداشتی و درمانی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن هرگونه اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و پزشک متخلف را  علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی به پرداخت سه میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر میزان اضافه دریافتی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از اسناد و مدارک موجود در مطب یکی از پزشکان کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در شهرستان آمل
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند