Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، عزیزالله روشن  با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۰ مقطع از جاده‌های استان ریزش‌برداری شده است، گفت: طی عملیات زمستانه راهداری در سه ماه اول سال جاری ۲۷ کیلومتر جاده به وسیله بولدوزر و ماشین‌برف‌خور برف‌روبی شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۸۹ عدد ایمن‌سازی سرگاردریل، مانع صلب و دماغه‌ها، ۸۱ کیلومتر ایمن‌سازی شیب شیروانی‌ها، نصب ۱۱ عدد ضربه‌گیر استوانه‌ای و نصب و راه‌اندازی ۳ دستگاه چراغ آذرخشی چشمک‌زن در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است، اضافه کرد: ۱۲۰ کیلومتر پاک‌سازی قنوها و آبروهای طولی، ۴۱۴ مترمکعب پاک‌سازی و تنقیه آبروهای کوچک و ۱۶۸ کیلومتر علف‌کنی و بوته‌کنی از جمله اقدامات دیگر راهداری در حوزه پاکسازی جاده‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۲ مورد رنگ‌آمیزی پایه تابلوها در محورهای استان انجام شده است و ۹۰۰ مترمربع از دیواره تونل‌ها شست‌وشو شده است، اضافه کرد: نصب ۵۸۸ عدد تابلوهای اخطار، انتظامی و مسیرنما، نصب ۴۳ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی از جمله دیگر اقدامات راهداری در حوزه علائم بوده است.

روشن با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۶۵۵ تن آسفالت برای پرکردن گودافتادگی یا چاله در محورهای استان استفاده شده است، عنوان کرد: شانه‌سازی به طول ۳۳۷ کیلومتر، ۱۲۵ مترمربع لکه‌گیری هندسی راه و ۵ هزار و ۲۱۰ مترمکعب مرمت آبشستگی راه‌ها و شانه‌راه‌ها از دیگر اقدامات راهداری در حوزه مرمت رویه است.

کد خبر 1398236

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری ابتدای امسال تاکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح پمپاژ آب می‌تواند در کشاورزی بخش ناغان به عنوان قطب کشاورزی استان تحول خوبی ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری غلامعلی حیدری امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در شورای اداری بخش ناغان، اظهار کرد: در دور اول سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه پمپاژ آب کشاورزی ناغان مصوب شد که اجرای این طرح می‌تواند در کشاورزی بخش ناغان به عنوان قطب کشاورزی استان تحول خوبی ایجاد کند.

وی افزود: همچنین در دور اول سفر رئیس جمهور اعتباری برای جاده شلمزار-ناغان-کارون ۴ و جاده فرخشهر-دزک-شلمزار در نظر گرفته شد که به دلیل حادثه خیز بودن این دو جاده در اولویت برنامه‌های استانی قرار گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای تسریع روند اجرایی تبدیل آبیاری سنتی به نوین، مرمت و روکش جاده‌ها، حل مشکل پسماند، ایجاد نشاط با هدف مقابله با آسیب‌های اجتماعی و محرومیت زدایی اهتمام لازم در نظر گرفته شود.

غلامعلی حیدری خاطرنشان کرد: بخش ناغان یکی از مراکز ترانزیتی و زیبای استان به شمار می‌رود که موضوع گردشگری و بوم گردی برای این بخش در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 747951

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است