Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:45:15 GMT

هدفگذاری شورای شهر همدان توسعه کسب و کارهای خانگی است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۲۶۴۴

هدفگذاری شورای شهر همدان توسعه کسب و کارهای خانگی است

به گزارش خبرنگار مهر، کامران گردان صبح پنج شنبه در مراسم افتتاح بازارچه‌های دست آفرین خوشه میناکاری در همدان اظهار کرد: طی چند سال گذشته مقام معظم رهبری تأکیدات بسیاری بر موضوع رونق تولید ملی و حمایت از این حوزه‌ها داشته‌اند که در شورای شهر و شهرداری همدان نیز در کنار فعالیت‌های ذاتی سعی شده در حوزه کسب و کار ورود داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرهنگسرای ولایت همدان به عنوان مرکز تخصصی کسب و کار در منطقه خضر می‌تواند در زمینه مهارت آموزی و حمایت از مشاغل خانگی و صنایع دستی ورود کند و به توانمندسازی مناطق کم‌برخوردار و کاهش بیکاری در این مناطق کمک کند.

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه باید از ظرفیت همه فرهنگسراهای همدان استفاده کنیم، گفت: این نمایشگاه آغاز کاری برای فعال شدن بیشتر تمامی فرهنگسراهای همدان است تا مشارکت مردم را به خوبی در استفاده بهینه از این ظرفیت داشته باشیم.

گردان عنوان کرد: مسئله توجه به پر کردن اوقات فراغت و ارتقای سلامت اجتماعی خانواده‌ها از اولویت‌های مهم شورای شهر همدان بوده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان نیز با اشاره به حمایت از فرهنگسرای کسب و کار ولایت گفت: شورای شهر با تمام توان برای ایجاد نخستین فرهنگسرای کسب و کار پای کار آمده و از روز نخست تا به امروز تلاش شده در این زمینه هر کمکی از دستمان بر می‌آید انجام دهیم.

رضوان سلماسی اضافه کرد: با ایجاد این نمایشگاه ثابت شد باید زحمات خروجی داشته و امیدواریم بتوانیم قدمی در راستای حمایت از صنایع دستی همدان و رونق کسب و کار در همدان برداریم.

کد خبر 4946908

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر همدان شهرداری همدان کسب و کار ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین ایلام گرگان سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند آتش سوزی آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ره یاسوج شورای شهر همدان کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۲۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ برنامه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مرکزی هدفگذاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین باقری ظهر سه شنبه در نشست شورای اجتماعی و کارگروه تخصصی، اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی که در محل فرمانداری ساوه برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات مناسبی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در این استان صورت گرفته اما این حوزه نیازمند تلاش بیشتر است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی افزود: سیاست‌گذاری و ارائه برنامه‌ها، متناسب با نیاز جامعه است و در این راستا از تمام ظرفیت‌ها بهره گیری می‌شود.

باقری با اشاره به برنامه‌های دفتر امور اجتماعی در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: در این راستا برای سه ماه نخست سال جاری، بیش از ۱۰۰ برنامه در سطح استان هدفگذاری شده و برنامه‌های هر شهرستان هم به فراخور نیاز ارائه شده است.

وی با بیان اینکه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از بروز آنها ۱۹۱ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، افزود: آسیب‌های اجتماعی در استان اولویت بندی شده و برای هر کدام نیز بودجه‌ای در اختصاص یافته است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی، اعتیاد، فرزند آوری، خانواده، سقط جنین، ازدواج و طلاق را از آسیب‌های مهم این استان عنوان کرد.

باقری ادامه داد: همچنین برگزاری جشنواره و برنامه‌های هفته فرهنگی در شهرستان‌ها در راستای کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی و سرمایه اجتماعی پیش بینی شده است.

۶ محله حاشیه شهر در اراک و ساوه ساماندهی می‌شود

وی ادامه داد: در راستای ساماندهی مناطق حاشیه شهرها نیز سال گذشته، ۳۳۰ منطقه در سطح کشور شناسایی شده که سهم استان مرکزی ۶ محله در شهر اراک و ساوه است.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی تصریح کرد: علاوه بر موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی، برنامه‌هایی در راستای افزایش سرمایه‌های اجتماعی با عنوان نهضت مشارکت اجتماعی در سطح این استان پیش بینی شده است.

باقری افزود: در این راستا ۱۱۶۰ گروه مختلف اجتماعی، سازمان‌های مردم نهاد در سامانه ثبت نام کردند که از این حیث رتبه نخست در سطح کشور را کسب کردیم و امید است این آمار به ۲ هزار گروه برسد.

وی اجرای طرح شهروند ارزشمند را از دیگر اقدامات دفتر امور اجتماعی استانداری در راستای افزایش سرمایه اجتماعی عنوان کرد و گفت: در این طرح از افراد و شخصیت‌هایی که تعهدات اجتماعی خود را انجام دادند با حضور مسؤولان در مرکز استان تجلیل می‌شود.

کد خبر 6099385

دیگر خبرها

  • ثبت نام وام سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال + جزئیات و لینک سایت https://1649.ir
  • پیش‌بینی ۱۶۷ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی
  • اجرای کامل مصوبات شورای توسعه تشکل های مردم نهاد قزوین
  • ۱۰۰ برنامه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مرکزی هدفگذاری شد
  • ۱۶۱۲متقاضی کسب و کارهای خردخانگی به بانکهای استان معرفی شدند
  • شهرداری تهران کارهای ارزنده‌ای در ۳ سال گذشته انجام داده است
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • هدفگذاری صادرات ۱۵۰ هزار تن تخم مرغ در سال ۱۴۰۳
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم