Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر ائتلاف فتح عراق در پیامی خطاب به هیات مذاکره کننده عراقی با آمریکا از آنها خواست که شجاعانه و در راستای تحقق حاکمیت کشورشان و خروج نظامیان آمریکایی حرکت کنند.

به گزارش مشرق به نقل از بغداد الیوم، هادی العامری رهبر ائتلاف فتح عراق در پیامی خطاب به هیات مذاکره کننده عراقی با آمریکا اعلام کرد: دستانتان را می فشاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما در ماموریت مقدس و گفتگوی راهبردی مهمی به سر می برید و دیدگان همه عراقی ها به شماست.

وی بیان کرد: ما به شما اطمینان و اعتماد کامل داریم همانطور که به رزمندگانی که پیروزی بزرگ و عظیم علیه تروریست های داعشی را رقم زدند، اعتماد داشتیم. به هیات مذاکره کننده عراقی تاکید می کنیم که مصوبه پارلمان عراقی مبنی بر خروج نیروهای خارجی از عراق و تحقق حاکمیت کامل ملی را مورد توجه قرار دهند و آنرا مقابل دیدگانتان قرار دهید.

بیشتر بخوانید: هدف آمریکا از ماندن در عراق چیست؟ آغاز مذاکرات بغداد-واشنگتن در سایه هشدارها

العامری تاکید کرد: امید ما به شما بسیار است. امید ملتتان را که در تظاهرات میلیونی خواستار خروج نظامیان خارجی و تحقق حاکمیت کامل ملی شدند، ناامید نکنید. فعال کردن توافقنامه چارچوب راهبردی در ابعادی که به نفع عراق طبق قانون اساسی است، مطلوب است و شمار در مقطع تاریخی قرار دارید.

رهبر ائتلاف فتح عراق ضمن درخواست از هیات مذاکره کننده عراقی برای اینکه تصمیم شجاعانه و دستاورد ملی رقم بزنند، بیان کرد: هر گونه تعلل یا شکست و کوتاهی خدای ناکرده، لکه ننگی و شکستی در تاریخ هیات مذاکره کننده و عراق رقم خواهد زد که شما مسئول آن خواهید بود که ما خواهان این نیستیم. بر خدا توکل کنید و ملت همراه شماست و شهدا نظاره گر شما برای دادن بشارت پایان ماموریت نیروهای ائتلاف و تعیین جدول خروج آنها، هستند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم هادی العامری عراق ایالات متحده آمریکا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

به گزارش بی بی سی، وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

دیگر خبرها

  • رسانه صهیونیستی: توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد