Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@15:09:35 GMT

توضیحات شهرداری درباره وام ٦ میلیونی تاکسیرانان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۲۷۷۱

توضیحات شهرداری درباره وام ٦ میلیونی تاکسیرانان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با انتشار مطلبی توضیحات مبسوطی را در ٩ بند درباره تسهیلات ٦ میلیونی به تاکسیرانان منتشر کرد.

به گزارش ایسنا - به نقل از سایت شهر، در این مطلب آمده است: "پس از انتشار اخبار مربوط به آغاز ثبت نام از تاکسیرانان جهت پرداخت تسهیلات ۶ میلیون تومانی و تماس‌های مکرر تاکسیرانان و اهالی رسانه در خصوص جزییات این امر، به جهت پیگیری مسایل و ابهامات بوجود آمده در این زمینه، جلساتی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مجریان طرح برگزار شد که نکات زیر از نتایج این جلسات است:

۱- پیش از هر چیز بر خود لازم میدانم از دکتر منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال و همچنین دکتر میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت رفاه تشکر کنم که به فوریت پذیرای ما بودند و با سعه صدر در خصوص رفع مسایل پیش آمده در اجرای این طرح همکاری کامل نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- با توجه به ابهامات پیش آمده برای تاکسیرانان عزیز در زمینه ثبت نام در سامانه کارآ، مقرر شد روز شنبه با همکاری عزیزان وزارت رفاه یک فایل راهنمای کامل و گام به گام در مورد نحوه ثبت نام تاکسیرانان در سامانه کارا تهیه شود که این راهنما از طرف همکاران بنده در سازمان بلافاصله در اختیار همه تاکسیرانان عزیز قرار خواهد گرفت.

۳- یکی از نگرانی‌های اصلی تعداد زیادی از تاکسیرانان عدم دریافت پیامک ثبت نام از سامانه وزارت رفاه بود که این موضوع به دلیل اولویت‌بندی گروه‌های مختلف مشمولین، اتفاق افتاده است. در این زمینه مقرر شد ان‌شاء الله ظرف روزهای آتی با بروزرسانی مجدد بانک‌های اطلاعاتی، پیامک برای کلیه عزیزان تاکسیران ارسال گردد. لذا همه تاکسیرانان (اعم از دارای بیمه و یا بدون بیمه) در گامهای بعدی مشمول خواهند بود.

۴- برخی مسایل فنی مربوط به سامانه کارآ به همکاران متولی در وزارت رفاه منعکس شد تا ان‌شاءالله توسط تیم‌های فنی مرتفع گردد.

۵- با توجه حجم زیاد فعالیت همکاران در وزارت رفاه در این روزها و همچنین با عنایت به تاکید کلیه دست اندرکاران بر فراهم نمودن زمینه دریافت این تسهیلات برای کلیه رانندگان ذینفع، مقرر شد تا همکاران بنده در سازمان تاکسیرانی تهران و همچنین عزیزان اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور نیز در روزهای آتی بطور مستقیم و تنگاتنگ به همکاری با تیم وزارت رفاه در رفع مسایل تاکسیرانان مشمول تسهیلات بپردازند.

۶- پس از جلسه، در خصوص بهره‌مندی رانندگان شاغل در شرکت خودروی سرویس شهر با مدیرعامل محترم این شرکت تماسی داشتم تا ان‌شاء الله در این زمینه نیز اقدام شود.

۷- لازم به توجه است که بر اساس اعلام وزارت رفاه در حال حاضر سقف زمانی برای ثبت نام متقاضیان وجود نداشته و ثبت نام و معرفی به بانک‌های عامل به انتخاب خود متقاضیان، به صورت گام به گام و ماهانه ادامه خواهد یافت لذا نیازی به نگرانی یا تعجیل وجود نخواهد داشت. همچنین ظرف روزهای آتی راه‌هایی جهت تماس و رفع مشکل تاکسیرانان از سوی سازمان تاکسیرانی نیز راه‌اندازی و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۸- مجددا تاکید می‌شود که مطابق ضوابط و آیین‌نامه‌های مصوب دولت، تنها تاکسیرانان فعال که دارای پروانه معتبر تاکسیرانی باشند مشمول دریافت این تسهیلات و هرگونه حمایت‌های آتی خواهند بود، لذا توجه به تمدید به موقع اعتبار پروانه‌های تاکسیرانی ضروری است.

۹- امیدوارم افزایش سقف تسهیلات از ۲ میلیون تومان به ۶ میلیون تومان که با مساعدت و همکاری دولت محترم اتفاق افتاده، مرتفع کننده بخشی از مشکلات معیشتی تاکسیرانان خدوم در این روزهای سخت باشد و اطمینان می‌دهم که همچنان پیگیر مسایل این عزیزان خواهیم بود. اطلاعات تکمیلی در این زمینه از طریق روابط عمومی سازمان منتشر خواهد شد."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وام تاکسی شهرداري تهران تاكسيراني وزارت رفاه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال

ایسنا/مازندران معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه بانک‌ها تسهیلات را به سمت تولید سوق دهند تا در بخش تولید رونق ایجاد شود، گفت: برای ارتقای تولید و مشارکت مردم نیازمند تعامل و هم‌افزایی دولت و مجلس هستیم.

 حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی ۸ اردیبهشت در دومین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران که با حضور ملکی مدیرکل استان‌های وزارت تعاون، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه تولید پیگیری و مشکلات تولید رفع شود.

وی با اعلام اینکه جلسات شورای هماهنگی باید خروجی داشته باشد و برای مردم ملموس باشد، تصریح کرد: زمینه‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال ویژه پیگیری شود.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اقدامات مهمی در استان مازندران انجام شده و باید بیشتر تقویت شود، ادامه داد: باید به سمت تفاهم‌نامه‌های بین‌بخشی برویم.

این مسئول با تاکید بر اهداف دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: دولت، دولتِ کار و کرامت است و همه دست به دست هم داده‌اند تا امروز شاهد کاهش نرخ بیکاری باشیم.

رحمانی با اشاره به اینکه باید چرخه تولید را در استان‌ها تکمیل کنیم، افزود: سالانه هزار میلیارد تومان به خانه‌دار شدن مددجویان بهزیستی از محل شرکت‌های زیرمجموعه تامین اجتماعی اختصاص می‌یابد.

وی از مشارکت ۶۰ میلیون نفر(۲۰ میلیون خانوار) در طرح کالابرگ و فجرانه خبر داد و گفت: باید شرایط را بهبود ببخشیم و کمک کنیم وضعیت مردم بهتر از این شود چراکه شایسته بهترین خدمت‌ها هستند.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه دشمن در جنگ اقتصادی بیکار ننشسته است، خاطرنشان کرد: با هدایت رهبری از گردنه‌های سخت عبور کردیم و جهاد تبیین در این بخش در اولویت قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: توجه به تعاون امری ضروری است و تلاش می‌کنیم مشارکت مردم را در تحقق شعار سال تقویت کنیم.

رحمانی با اعلام اینکه بانک‌ها تسهیلات را به سمت تولید سوق دهند تا در بخش تولید رونق ایجاد شود، گفت: برای ارتقای تولید و مشارکت نیازمند تعامل و هم‌افزایی دولت و مجلس هستیم.

لزوم انسجام و هم‌افزایی برای خدمت به مردم

مدیرکل استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش مدیران در خدمت‌رسانی به مردم، گفت: از ظرفیت بسیج در وزارت کار و خدمت به مردم استفاده شود.

ملکی تصریح کرد: کارشناسان معین مشخص شده و به صورت میدانی در استان‌ها حضور و مسائل را رصد و احصاء می‌کنند.

وی افزود: انسجام، هماهنگی و هم‌افزایی در انجام کارها به ما کمک می‌کند و در تحقق برنامه‎‌ها اثرگذار است.

توجه ویژه به تولید اولویت مهم دولت سیزدهم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این جلسه با تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: برنامه‌های متعددی در هفته کار و کارگر با محوریت  کارگران و توجه به تولید و اشتغال در حال برگزاری است.

علی باقری با اعلام اینکه کارگران نخبه، برتر و فرهنگ کار کردن را ترویج دهیم، تصریح کرد: توجه ویژه به تولید اولویت مهم دولت سیزدهم است و در راستای تحقق شعار سال تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بسیج کارگری در کنار هم هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه جلسات شورای هماهنگی به صورت میدانی و شهرستانی برگزار می‌شود، افزود: در این جلسات مشکلات مردم به صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

در این جلسه مدیران عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گزارشی از اقدامات ارائه و بر استفاده از ظرفیت‌ها و همکاری بین‌بخشی در راستای رفع مشکلات جامعه هدف تاکید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند