Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه امروز مدعیان مبارزه با فساد در مجموعه قضایی هستند، تاکید کرد: باید دستگاه قضا سالم بماند، سلامت برای دستگاه قضایی یک ارزش بیشتر است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد. ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در دیدار با روسای واحدهای قضایی و مدیران سازمان‌های تابع استان فارس اظهار داشت: به دلیل رعایت شرایط بهداشتی برنامه‌ریزی به گونه‌ای بوده که تعداد دیدارها محدود شود و از مردم استان فارس و قضات و دیگر همکاران عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست روسای واحدهای قضایی فارس به ریاست آیت‌الله رئیسی برگزار شدقدردانی امام جمعه اصفهان از "رئیسی" / شفافیت مالی قوه قضائیه سبب امیدواری مردم شدرئیسی: متهمان فراری نمی‌توانند از چنگ عدالت بگریزند/ دست‌‌داشتن عناصر سابقه‌دار در آتش‌سوزی‌ها تصادفی نیست

رئیسی افزود: کاهش ورودی پرونده کاهش جمعیت کیفری و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها در استان فارس قابل تقدیر و توجه است و باید این شرایط حفظ شود و هم از کمیت کاسته شده و  هم بر کیفیت افزوده شود.

 وی با بیان اینکه قانون‌مداری در مجموعه استان فارس و توجه به نظارت‌های قانونی هر چه بیشتری تثبیت شود آرامش مردم افزایش می‌یابد.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه افتخار من این است که سرباز رهبری باشم و خدمتگزار مردم هستم، گفت: امروز افتخار بزرگ برای همه ما گره‌گشایی از کار مردم است، این افتخار است که یک گره از کار مردم گشوده شود.

رئیسی تصریح کرد: رسیدگی به درخواست‌های مردم و رفع مشکل از مردم از افتخارات همه ما است و باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: سلامت دستگاه قضا نکته مهمی است که باید به آن توجه شود، در بین مجموعه قضایی یک درصد تخلف هم هم زیاد است.

رئیسی بیان کرد: کرامت انسان اعم از سازمان و شخص تا متهم و زندانی مورد توجه است که باید مجموعه دستگاه قضا کرامت را حفظ کند، همچنین برخورد با متهم نیز باید با کرامت باشد در تحقق  این موضوع‌ها نباید به یک جلسه و بخشنامه بسنده کرد بلکه باید جلوه داشته باشد.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان نباید دستگاه قضایی تحت تاثیر فضاسازی‌ها قرار نمی‌گیرد، افزود:آنچه برای دستگاه قضایی مهم است حق‌خواهی و ایستادگی در مسیر حق است.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حفظ منابع طبیعی گفت: به هیچ عنوان نباید اجازه داد زمین خواران سراغ سرمایه‌های ملی بیایند و همه دستگاه‌ها باید این مورد را دنبال کنند، در مقدمه کار به ویژه در انشعابات غیرمجاز دنبال شود تا به دستگاه قضایی نرسد .

این خبر در حال تکمیل است.....

انتهای پیام/424

R7771/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه قضایی استان فارس دستگاه قضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، یوسف نوری استاندار مازندران در جلسه شورای ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت مازندران که با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد گفت: مشکلات جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا در تامین مسکن و دیگر مجوز‌های خدماتی باید مورد اهتمام قرار بگیرد و دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های مازندران باید همه نظام مسایل و مطالبات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را حل و فصل و عملیاتی کنند و ارجاع آن به مرکز استان پذیرفتنی نیست.

استاندار مازندران ارادت مردم دیار علویان به ائمه اطهار علیهم السلام، آموزش‌های قرآنی و ترویج ارزش‌های اسلامی و دفاع از مرز‌های کشور و حرمین شریفین و جانفشانی‌های رزمندگان ۲۵ کربلا را زبانزد کشور دانست و افزود: نامگذاری مناطق شهری و روستایی مازندران با ارزش‌های شهدایی انجام شود.

نوری با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره شهدای استان که مقرر است در مهر ماه امسال برگزار شود، بیان کرد: در این بخش نیز باید از ظرفیت همه مردم و دستگاه‌های اجرایی استفاده شود.

او با تاکید بر این که روش‌های نوین برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مازندران از طریق دانشگاه و دستگاه‌های فرهنگی استان باید بیش از پیش تقویت شود، تصریح کرد: باید همه مردم را در بخش‌های فرهنگی مشارکت بدهیم.

همچنین در پایان این جلسه از پنج دستگاه صدا و سیمای مازندران، شرکت گاز، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دانشگاه علوم پزشکی مازندران و اداره کل دامپزشکی استان به عنوان دستگاه‌های برتر در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری