Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- احمد حسین زادگان گفت: بنیاد مستضعفان، با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های موجود در مازندران، در فاز نخست؛ 500 میلیارد تومان در حوزه کشاورزی و دامپروری در استان سرمایه گذاری می کند. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،حسین زادگان افزود: پیرو جلسه ای که در اردیبهشت ماه امسال با مهندس فتاح، رییس بنیاد مستضعفان کشور داشتیم، توافقی برای سرمایه گذاری و حضور بیشتر این بنیاد در مازندران با توجه به ظرفیت های استان و فعالیت های بنیاد مستضعفان در حوزه های کشاورزی و دامپروری نظیر مجموعه 1500 هکتاری این بنیاد در بهشهر، مجموعه فضای گلخانه ای در دشت ناز و دامداری بزرگ مقیاس صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: در جلسه با مهندس فتاح مقرر شده بود تا هیات کارشناسایی و هلدینگ کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان برای انجام کار کارشناسی و انجام سرمایه گذاری در چند بخش به مازندران بیایند.

استاندار مازندران با اشاره به این که مهندس فتاح، رویکردهای جدیدی را در بنیاد ایجاد کردند که در مازندران بستر آن فراهم است، افزود: یکی از موضوعات؛ توسعه مراکز موجود است که از آنجمله؛ توسعه مجموعه دامپروری مهدشت به 10 هزار راس دام مولد و غیرمولد است که امکان تولید 60 هزار تن شیر در سال را فراهم می آورد.

وی با بیان این که در دیدار با مهندس فتاح، مجوز پرورش دام سنگین شیری و گوشتی را در مجموعه 1500 هکتاری شهرستان بهشهر مطرح کردیم که مورد توافق گرفت، افزود: همچنین احداث شهرک گلخانه ای در شرق استان در زمین های بنیاد مستضعفان را مطرح کردیم که مورد توافق قرار گرفت و تفاهم نامه های مرتبط در حال آماده شدن است. 

استاندار با اشاره به این که شهرک گلخانه ای اعم از تولید صیفی جات، فلفل دلمه ای و گوجه های ارگانیگ، توسعه دامپروری مهدشت به 10 هزار راس، ایجاد گله دام 5 هزار راسی پروار بندی در بهشهر در زمین 1500 هکتاری به عنوان اولین پروژه در این اراضی از جمله تفاهمات فی مابین است، تصریح کرد: کشت علوفه ای از دیگر ظرفیت های استان است که در قالب کشت دوم امکانش وجود دارد و بنیاد مستضعفان هم دانش موجود را داراست و هم می تواند به صورت پایلوت این طرح را اجرا کند.

مقام عالی دولت در مازندران، گفت: برای مجموعه طرح ها و پروژه های یاد شده بنیاد مستضعفان در آغاز با 500 میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری را شروع می کند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: احداث شهرک گلخانه ای در شرق استان در زمین های بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان سرمایه گذاری مهندس فتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از روند احداث توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش بازدید کردند.

توقفگاه به ابعاد ۲۷ هزار متر مربع در انتهای بلوار فرهنگ در شهرک دانش توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه
  • فشار نظامی به حماس شکست خورده است
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی