Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته محیط زیست، عملیات عمرانی پروژه بهبود جایگاه پسماند صنعتی مجتمع فولاد سپید فراب کویر با حضور رئیس و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آران و بیدگل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با هفته محیط زیست، عملیات عمرانی پروژه بهبود جایگاه پسماند صنعتی مجتمع فولاد سپید فراب کویر با حضور رئیس و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آران و بیدگل آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این پروژه با هدف ارتقای شاخص های زیست محیطی مجتمع و در راستای تحقق اهداف صنعت سبز اجرا می شود.

 

«حمیدرضا خوروش» با بیان اینکه در این پروژه مساحت جایگاه پسماند مجتمع از ۶۱۶ متر مربع به یک هزار و ۱۷۶ متر مربع وسعت می یابد، افزود: با بهره برداری از این پروژه، تمام پسماندهای صنعتی در فضایی استاندارد و محافظت شده نگهداری و بدون پرت محیطی به صورت مکانیزه از محیط خارج می شود و در اختیار صنایع پایین دستی قرار می گیرد.

 

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل، عملیات عمرانی این پروژه را شامل حفاری، خاکبرداری، کف سازی، بتن ریزی، اجرای دیوار بتنی و احداث رمپ ورودی ذکر کرد و گفت: برای اجرای این پروژه بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته است و طی حدود ۵ ماه به مرحله تکمیل و بهره برداری خواهد رسید.

 

خوروش با تاکید بر لزوم رعایت تمامی پروتکل های و استانداردهای  زیست محیطی در فعالیت های صنعتی مجتمع فولاد کویر، اظهار داشت: این مجتمع همواره در صدد ارتقای شاخص های زیست محیطی خود در راستای رسیدن به توسعه پایدار و کسب و کار مسئولانه بوده و هست و می کوشد که توسعه اقتصادی را با چشم اندازی هم راستا با توسعه اجتماعی و زیست محیطی دنبال کند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماد کویر شهرستان آران و بیدگل مدیریت پسماند پسماند آران و بیدگل اصفهان صنعتی مجتمع فولاد مجتمع فولاد کویر عملیات عمرانی جایگاه پسماند آران و بیدگل زیست محیطی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فاروق سلیمانی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس شهر و روستای این شهرستان برگزار می گردد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد هدف از این آموزشها را آگاهی بخشیدن و نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از محیط زیست در کودکان عنوان کرد و گفت: این آموزشها با موضوعات زیست محیطی در خصوص مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن پسماند پزشکی در هرمزگان ‌
  • تولید سالیانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن پسماند صنعتی در هرمزگان
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • ۸۰۰ روستای کردستان دارای جایگاه دفن پسماند مجوزدار است
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد