Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام انتظاری از اقامه نماز عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرهای زرد مازندران خبر داد و گفت: تا شامگاه (۲۲ خرداد) لیست نهایی شهرهای مجاز به اقامه نماز جمعه در این هفته اعلام خواهد شد؛ ممکن است ساری این هفته از برپایی نماز جمعه محروم شود.

حجت‌الاسلام «محمد انتظاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری بابیان اینکه از نهم اسفندماه سال گذشته همراه با شیوع کرونا و به‌منظور شکستن زنجیره انتقال این ویروس لغو شد و هفته گذشته برای نخستین بار پس از شیوع این مهمان ناخوانده نماز عبادی سیاسی جمعه در ۱۰ شهر استان مازندران که در ردیف شهرهای سفید قرار داشتند برپا شد، گفت: بر اساس تصمیم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران با مشورت نماینده ولی‌فقیه در استان و ستاد استانی مقابله با کرونا نماز جمعه فردا (23 خرداد) در شهرهای زرد استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسئول دفتر نمايندگي شوراي سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مازندران بابیان اینکه نماز جمعه در 47 شهر استان اقامه می‌شود، افزود: متأسفانه شهر گلوگاه به دلیل تداوم شیوع کرونا ویروس و استمرار شرایط نامناسب، این هفته نیز اجازه قادر به برپایی نماز جمعه نخواهد بود. 

 

وی بابیان اینکه تا شامگاه (22 خرداد) لیست نهایی شهرهای مجاز به اقامه نماز جمعه در این هفته اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: ساری مرکز مازندران ممکن است این هفته از برپایی نماز جمعه محروم شود.

 

حجت‌الاسلام انتظاری با تأکید بر اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای برپایی نماز جمعه الزامی است، افزود:  نمازگزاران برای حضور در نماز جمعه این هفته مهر و سجاده شخصی برای اقامه نماز با خود به همراه داشته باشند.

 

وی بابیان اینکه پیش از حضور نمازگزاران محوطه مصلی ها ضدعفونی خواهد شد، تأکید کرد: به همراه داشتن ماسک و دستکش و استفاده از این اقلام بهداشتی هنگام حضور در میعادگاه‌های نماز جمعه استان الزامی است.

 

حجت‌الاسلام انتظاری، یادآور شد: ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده در مصلی ها موجود است و چنانچه افراد در هنگام حضور اقلام بهداشتی به همراه نداشته باشند توسط اعضای ستاد نماز جمعه تجهیز خواهند شد.

 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مهر و سجاده شخصی شهرهای زرد فاصله گذاری اجتماعی کرونا نمازجمعه برپایی نماز جمعه اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز

بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز گفت: پیرو گزارش واصله به واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان در خصوص حمل ۳ لاشه دام سبک با ماشین شخصی از کشتارگاه دام شهرداری به محل قصابی، واحد متخلف با دستور دادستانی و حضور کارشناسان دامپزشکی و پلیس اماکن پلمب گردید.

بهروز حقیقی با اشاره به اینکه هر گونه کشتار دام خارج از ضوابط بهداشتی دامپزشکی کشتار غیر بهداشتی تلقی می‌گردد گفت: حمل و نقل دام کشتار شده در کشتارگاه می‌بایست با ماشین سردخانه دار دارای مجوز دامپزشکی انجام شود است و در غیر اینصورت تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می‌گردد و بازرسان بهداشتی دامپزشکی با واحد‌های متخلف از طریق مراجع قانونی برخورد می‌نمایند.

حقیقی می گوید: شهروندان محترم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و با نشان دامپزشکی درج شده بر روی محصولات خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این خصوص سریعا به اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز در پایان به عرضه کنندگان متخلف فرآورده‌های خام دامی هشدار داد در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی دامپزشکی که سلامت و بهداشت عمومی مصرف کنندگان را به خطر بیندازند با قاطعیت برخورد خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است