Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان جانشین فرمانده نیروی انتظامی از انجام تست موفق طرح پایش هوایی کویر در استان سمنان خبر داد.

سرتیپ پاسدار قاسم رضایی در حاشیه سفر به استان سمنان در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم استفاده از تکنولوژی‌ها در پایش مناطق کویر اظهار کرد: این طرح برای اولین‌بار به‌صورت پایلوت و با مرکزیت سمنان اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رصد، پایش و کنترل کویر مرکزی به عنوان یکی از اهداف مهم این طرح نام برد و افزود: اجرای این طرح با هدف مقابله با استفاده از کویر برای حرکت‌های ناموزون قاچاقچیان و انتقال موادمخدر انجام می‌شود.
وی ادامه داد: این پایش هوایی و شبانه‌روزی می‌تواند از سمنان تا حاشیه کویر یزد و اصفهان و حتی جنوب کرمان را پوشش داده و مانع از سواستفاده برخی از صحرای طبیعی و زیبای کویر شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه استفاده از این تکنولوژی در مناطق مرزی وجود داشته افزود: اجرای این طرح علاوه بر این مزایای دیگری نیز دارد که کمک به پایش جاده‌ها، مدیریت و کاهش تصادفات و...از جمله آنها است.

وی از پایش کویر به عتوان یکی از وظایف پلیس در استان‌های کویری و از جمله سمنان نام برد و گفت: نیروی انتظامی استان عملکرد خوبی در این بخش داشته است.

سردار رضایی بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح تاکید و خواستار کمک دولت و استانداری سمنان در اجرای این طرح شد.

وی با بیان اینکه استفاده از تکنولوژی یکی از اهداف پلیس است خاطرنشان کرد: کنترل موادمخدر و مبارزه با آن یکی از مطالبات مردم است.

لزوم کنترل فیزیکی مرزها و انسداد مرزهای شرقی

وی با بیان اینکه ناجا اقدامات مثبتی در مبارزه با موادمخدر در مرزها داشته ادامه داد: برای مبارزه بهتر باید کنترل فیزیکی مرزها کامل شود.

این مقام ارشد انتظامی از انسداد مرزهای شرق به عنوان یک ضرورت نام برد و گفت: انسداد مرزها در شرق کشور باید در اولویت مجلس یازدهم و دولت قرار گیرد. چرا که اگر مبادی ورودی و خروجی کنترل نشود در مبارزه موفق نخواهیم شد.

وی خواستار کمک دولت و مجلس از نیروی انتظامی شد و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که مجلس یازدهم حقوق اولیه مرزداران را حل و پاسخ مناسبی به نیازمندی‌های آنها دهد.

رضایی با بیان اینکه مقدورات ناجا برای پاسخ به نیازهای همکاران کافی نیست بر لزوم حل مشکلات همکاران پلیس در حوزه منازل سازمانی تاکید کرد.

وی از رشد بیش از 35درصدی کشفیات پلیس در دو و نیم ماه ابتدایی سال خبر داد و گفت: پلیس در کشف کالاهای قاچاق، کشف سوخت، کشف کالاهای ضدفرهنگی، خروج کالاهای مورد نیاز مردم،و...اقدامات و عملکرد بسیار خوبی داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پلیس سمنان نیروی انتظامی سمنان نیروی انتظامی اجرای این طرح انسداد مرزها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که خانم ۳۶ ساله‌ای را در اصفهان به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وصول شکایتی مبنی بر مفقودی یک زن ۳۶ ساله در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند فرد مفقود شده چند روز قبل از جانب شخصی تهدید به قتل شده است و همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که ممکن است فرد گم شده به قتل رسیده باشد و طی هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: فرد دستگیر شده ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد، اما در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

ترکیان ادامه داد: در بازجویی‌های که از متهم انجام شد مشخص شد وی به علت اختلافات مالی با فرد مفقود شده داخل پارک قرار گذاشته و پس از جر و بحث او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را از دست داده است.

وی خاطرنشان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی خود، در نهایت جسد خانم ۳۶ ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 749795

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • فیلم/ وحیدی: انسداد مرزها با پشتکار بیشتری انجام می‌شود
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • مکان دقیق مثلث برمودای ایران
  • طرح انسداد مرزهای شرقی افغانستان آغاز شد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان