Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری از برگزاری دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۲ عنوان کتاب ویژه سه رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۳ هزار نفر نکایی در این جشنواره شرکت کردند.

« فاطمه سادات جعفری»  به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به رغم تعطیلی کتابخانه‌های عمومی، با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برگزار و شرکت کنندگان تا پایان تیرماه 99 مهلت دارند؛ در این جشنواره شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی نکابا بیان اینکه فعالیت کتابخانه های عمومی با شیوع کرونا در فضای مجازی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: برگزاری کتابخوانی در سطح فضای مجازی و معرفی کتاب های مفید و ارزنده به افراد از جمله برنامه های اجرای شده در این بخش بوده است.

 

وی با بیان اینکه ارتقای سطح کیفی و کمی مطالعات مذهبی و آشنایی با سیره حضرت امام رضا(ع) و خاندان ایشان از جمله اهداف جشنواره  کتابخوانی رضوی است، یادآور شد: خانواده‌ها و علاقمندان گروه‌های مختلف سنی می‌توانند با شرکت در این جشنواره از اوقات فراغت خود بدرستی استفاده کنند.

 

جعفری از برگزاری دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۲ عنوان کتاب ویژه سه رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 3 هزار نفر نکایی در جشنواره رضوی کتابخوانی شرکت کردند.

 

وی افزود: این جشنواره در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین(ع) به ویژه امام رضا(ع) آغاز شده است و ۱۲ کتاب در سه رده سنی کودک(۴ تا ۱۲ سال)، نوجوان(۱۳ تا ۱۷ سال) و جوان و بزرگسال(۱۸ سال به بالا) معرفی شده است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی نکا تصریح کرد: سال گذشته استقبال خوبی از این جشنواره در نکا انجام شد و بیش از 5 هزار  در این جشنواره شرکت کردند که اختتامیه این جشنواره در شرق مازندران به میزبانی نکا برگزار شد.

 

جعفری بخش های مختلف جشنواره دهم رضوی را در سه بخش «فردی»، «گروهی» و «خانوادگی» عنوان و اعلام کرد: علاقمندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، به صورت فردی، گروهی یا خانوادگی در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کرده و جهت حضور در بخش الکترونیک به سایت سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی«www.samakpl.ir»  و یا سایت جشنواره به نشانی «www.razavi.iranpl.ir» مراجعه کنند.

 

به گزارش شبستان، دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا(ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد برگزار می شود.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره کتابخوانی رضوی دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی کتابخانه های عمومی جشنواره شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این نمایشگاه با هدف نمایش توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی عضو کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی و توسعه کسب و کار‌های کوچک در کتابخانه عمومی طوبی با حضور مسئولان افتتاح شد 
درستی مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی گفت: کتابخانه‌های عمومی بعنوان پایکا‌های اجتماعی و فرهنگی اقدام به برپایی کلاس‌های آموزشی صنایع دستی برای اعصاب کتابخانه عمومی بویژه بانوان هنرمند کرده بود که این نمایشگاه حاصل آموخته‌های هنرمندان کتابخوان این‌نهاد است 
وی افزود:در این نمایشگاه آثار هنرمندان کتابخوان خویی در ۱۴ غرفه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است 
درستی تصریح کرد: تهیه گیاهان و تولید گیاهان دارویی، تولید فراورد‌های گل محمدی، تولید زعفران، دوخت لباس‌های سنتی، خیاطی، کاربا چوب و صنایع 
چوبی از جمله آثار عرضه شده در این‌نمایشگاه است 
درستی با بیان اینکه کسب و کار‌های کوچک، ایده‌ای برای ایجاد یک کسب و کار بر اساس تولید یک محصول یا ارائه خدمت به مصرف‌کنندگان است، افزود: در این میان، کتابخانه‌های عمومی یکی از مراکز مهم و تاثیر‌گذار در این حوزه به‌شمار می‌رود؛ چون کتابخانه‌های عمومی نهاد‌هایی فرهنگی و اجتماعی هستند که نسبت به اعتلای آگاهی و اطلاعات جامعه مسئولیت دارند.
این نمایشگاه به مدت یکه هفته صبح وعصردر کتابخانه عمومی طوبی برای بازدید عموم علاقه‌مندان برپاست

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • طلسم‌های مرگباری که در کتاب‌های قدیمی جاساز شده‌اند
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • این کتاب‌ها می‌توانند شما را بکشند!
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده