Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@10:46:40 GMT

ارزش معاملاتی املاک مناطق ۲۲ گانه تهران ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۳۵۳۲

ارزش معاملاتی املاک مناطق ۲۲ گانه تهران ابلاغ شد

ارزش معاملاتی املاک مناطق ۲۲ گانه شهر تهران ، مصوب کمسیون تقویم املاک موضوع ماده ۶۴ قانون مالیاتهای مستقیم اصلاحی ۳۱/۰۴/۱۳۹۹ برای اجرای سال ۱۳۹۹ ابلاغ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس بخشنامه مورخ 99/3/21 سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص اجرای مقررات ماده 64 قانون مالیاتهای مستقیم مصوب اسفند ماه 1366 و اصلاحی مورخ1394 / 04 / 31 به پیوست فایل الکترونیکی ارزش معاملاتی املاک مناطق 22 گانه شهرتهران، حاوی صورتجلسه کمیسیون تقویم املاک موضوع ماده یادشده به انضمام ضوابط اجرایی و جداول ارزش معاملاتی عرصه املاک مزبور که در تاریخ 30/11/1398 به تصویب کمیسیون مذکور رسیده است،

با عنایت به بند 4 مصوبه جلسه مورخ 26/12/1398 ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا» برای اجراء از تاریخ 01/04/1399 در ادارات کل امور مالیاتی مستقر در شهر تهران ابلاغ می شود نظر به ابلاغ ارزش معاملاتی املاک یاد شده مقرر میدارد:

١- ادارات امور مالیاتی موظفند در صورتی که مالکین املاکی قبل از تاریخ لازم الاجراشدن ارزش معاملاتی فوق الذکر 1399/04/01، نسبت به تشکیل پرونده و پرداخت بدهی های مربوط به مورد معامله و مالیات نقل و انتقال موضوع ماده 59 قانون مذکور به مأخذارزش معاملاتی املاک مصوب 1397 / 11 / 30 اقدام و قبض مالیاتی واریزی را به اداره امور مالیاتی ذی ربط تحویل نموده باشند، تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ31/03/1399گواهی موضوع ماده 187 قانون مالیاتهای مستقیم را در چارچوب مقررات صادرنمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2- گواهی های صادره قبل از تاریخ 1396 / 04 / 1 تا پایان مهلت اعتبار مندرج در آن دارای اعتبار می باشد.
مفاد مقررات مزبور در خصوص گواهی هایی که با اتمام مهلت اعتبار نیاز به تمدید داشته و یا حسب درخواست  مالک مستلزم تغییر مورد معامله بانام خریدار می باشد، جاری نخواهد بود.

مقتضی است با توجه به تغییرات ایجاد شده در ارزش معاملاتی عرصه و اعیان املاک مناطق22 گانه شهر تهران، مراتب به ادارات کل امور مالیاتی تابعه آن أمور ابلاغ تا باهماهنگی معاونت فناوری های مالیاتی، نسبت به بارگذاری جداول ارزش معاملاتی مذکور درسامانه مالیاتی محاسبه مالیات نقل و انتقال املاک، از تاریخ 1396 / 04 / 01 اقدام نمایند.
مسئولیت حسن اجرای مفاد این بخشنامه بر عهده مدیران کل امور مالیاتی ذیربط و نظارتآن بر عهده دادستانی انتظامی مالیاتی می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ارزش معاملاتی املاک امور مالیاتی موضوع ماده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیدابراهیم رییسی، ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است را به این شرح برای اجرا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای فرهنگ عمومی ابلاغ کرد:

«ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی براساس مصوبه جلسه ۴۶۳ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) به تصویب رسیده است به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ می‌گردد:

«ماده واحده- با استناد به ماده ۲ آیین‌نامه شورای فرهنگ عمومی (مصوب جلسه ۳۹۸ مورخ ۱۳۷۶/۰۳/۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی و اصلاحات بعدی آن)، خانم عاطفه خادمی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی انتخاب می‌شود».

کد خبر 6096888 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • چه کسی محجور است؟/ آثار حقوقی شخص محجور
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی