Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم طبس،‌ بشرویه، سرایان و فردوس در مجلس گفت: 75 درصد ظرفیت ذغال‌سنگ کشور در طبس است که می‌تواند اقتصاد استان و حتی شرق کشور را متحول کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، مراسم انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه جهش تولید و حوزه اشتغال با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار خراسان‌جنوبی، نمایندگان خراسان‌جنوبی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حسین خسروی» نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری استاندار پرتلاش و عملگرا و البته با حمایت دولت احساس می‌کنیم  به‌زودی لفظ محرومیت را می‌توان از خراسان‌جنوبی برداشت.

وی با ابراز امیدواری از سفر پرخیرکت و برکت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان خراسان‌جنوبی، بیان داشت: از دو شب گذشته که خبر سفر معاون رئیس جمهور به خراسان‌جنوبی رسانه‌ای شد بیش از هزاران پیام مختلف برای همسان‌سازی حقوق معلمان و استخدام حق‌التدریسی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها برای ما آمده است.

ضرورت اختصاص اعتبار برای موزه دفاع مقدس

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی برای رفع محرومیت استان برداشته شده خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: از آنجایی که شهدا بر گردن همه حق دارند و ما هیچ حقی نداریم لذا بودجه ویژه برای تکمیل موزه دفاع مقدس استان اختصاص دهید.

حجت‌الاسلام «مجید نصیرایی» نماینده مردم طبس،‌ بشرویه، سرایان و فردوس در مجلس، گفت: شهرستان طبس دارای ظرفیت‌های بالایی است که در منطقه خاورمیانه بی‌نظیر است.

وجود ظرفیت‌های معدنی و گردشگری در طبس 

وی با بیان اینکه 75 درصد ظرفیت ذغال‌سنگ کشور در طبس است که می‌تواند اقتصاد استان و حتی شرق کشور را متحول کند، بیان داشت: حوزه گردشگری به‌عنوان یک استعداد دیگر منطقه طبس در کشور بی‌نظیر است که به‌طور مثال می‌توان به منطقه ازمیغان که فرصت گردشگری بالایی دارد، اشاره کرد.

نماینده مردم طبس،‌ بشرویه، سرایان و فردوس در مجلس وجود بافت‌های تاریخی و روستاهای هدف گردشگری و ظرفیت‌های معدنی را از دیگر ظرفیت‌های این شهرستان ذکر و مطرح کرد: ظرفیت‌های معدنی شهرستان بسیار بی‌نظیر است که شکوفایی و فرآوری آن‌ها می‌تواند شرق کشور را متحول کند.

لزوم توجه به راه‌های استان

نصیرایی بر لزوم توجه به راه‌های استان و استفاده از ظرفیت ریل و فرودگاه طبس تأکید کرد و افزود: سالانه شش میلیون تن کالا از مسیر ریلی و هوایی طبس جابه‌جا می‌شود که می‌تواند به 9 تن افزایش یابد

«سلمان اسحاقی» نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس گفت: زمانی ما نماینده مردم در مجلس هستیم که استاندار فرادولتی و انقلابی داریم که خداوند را از این بابت شاکریم.

وی با تغییر ضرب‌المثل «زیره به کرمان بردن» گفت: اگر بخواهیم مشکلات خراسان‌جنوبی را در این جلسه مطرح کنیم «زعفران» به «قاینات» بردن است؛ سه بار به استان خراسان‌جنوبی سفر کرده‌اید که دلیل آن، نگاه خاص و بین‌المللی به این استان است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس اضافه کرد: ما افتخار می‌کنیم در استانی هستیم که هر صحبتی در زمینه محرومیت، عشایر و مرز در مجلس می‌شود دست ما نمایندگان بالا است زیرا هرچه این استان قوی‌تر شود مرز و امنیت کشور قوی‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس نماینده مردم خراسان جنوبی شرق کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند

«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از لحاظ اهمیت تفاوتی بین مرحله اول و دوم انتخابات وجود ندارد.

وی بیان کرد: مردم باید در دور دوم انتخابات مجلس نیز پای صندوق‌های رأی بیایند تا تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده مجلس دوازدهم مشخص شود. افرادی که به هر دلیل در مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم در انتخابات شرکت نکردند، این بار می‌توانند جبران کرده و در انتخابات مشارکت داشته باشند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی در حوزه‌هایی که به دور دوم رفته بسیار مهم است، تصریح کرد: امیدواریم در دور دوم انتخابات مجلس، مردم به داوطلبانی رأی دهند که بتوانند در مجلس دوازدهم منشأ اثر باشند و روحیه تحول‌گرا داشته باشند.

وی تاکید کرد: لازمه شکل‌گیری یک مجلس قوی این است که ۴۵ نماینده باقی مانده مجلس دوازدهم نیز افرادی شایسته و توانمند باشند.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فراهم کردن فضای تبلیغات برابر برای رقابت سالم داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات نکته مهم دیگری است که باید مدنظر قرار گیرد، گفت: تعداد داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس دو برابر تعداد کرسی‌های باقیمانده یعنی ۹۰ نفر است و بر این اساس، امکان فراهم کردن فضاهایی برای رقابت این داوطلبان با یکدیگر بسیار راحت‌تر از مرحله اول است. صدا و سیما و مابقی رسانه‌ها باید در این زمینه فعال باشند تا اصل رقابت سالم به خوبی محقق شود.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به ضرورت تأمین سلامت و امنیت دور دوم انتخابات مجلس، تاکید کرد: یکسری اشکالات در مرحله اول انتخابات مجلس در برخی از حوزه‌های انتخابیه از جمله ثبت رأی با کد ملی دیگران مطرح شد که در مرحله دوم انتخابات مجلس باید از اشکالاتی از این دست جلوگیری شود.

کد خبر 6085438 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی ماندگار است
  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند