Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه تلاش می‌شود تا در ماه‌های آینده شبکه بزرگ ریلی چابهار به زاهدان متصل شود گفت: بازنشستگان نگران نباشند آنها را درک می‌کنیم و در ماه‌های آینده برنامه افزایش حقوق را برای این قشر داریم. ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدباقر نوبخت صبح امروز در آیین تفاهم نامه ایجاد سه هزار شغل در قالب خوشه‌های صنایع دستی اظهار داشت: نیاز به گفتن نیست که چرا ایران با وجود پتانسیل و ظرفیتی که دارد در این وضعیت قرار گرفته است مهم این است با دکترین تعریف شده بدانیم از این منابع محدود به چه طریق استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جز با اولویت بندی نمی‌توان کار را پیش برد که نگاه اولویتی نگاه دکترین است. اگر منابع مهم است باید به سمتی برویم که سود بیشتر بدهد این نگاه با نگاه بنیان گذار جمهوری ایران و نوع سیاست‌های ابلاغی رهبری و شیوه دولت متفاوت است چرا که معتقدیم آنچه به کار ما برکت می‌دهد بازده اقتصادی نیست.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مبالغی را که برای اعتبارات جاری داریم شامل بخش‌های مختلف است. اولین اعتبارات جاری مباحث امور رفاهی اجتماعی است کمیته امداد بهزیستی و کمک‌های که به صندوق‌های بازنشستگی می‌شود و بخش دیگر آموزش و پژوهش، دفاع امنیت و بخش دیگر که بخش جاری و هزینه‌ای است معطوف به بهداشت و درمان است نمی‌توان از اینها کاست اما باید بازبینی کرد که با صرفه جویی پیش رفت.

نوبخت: راه آهن اردبیل از لحاظ تامین اعتبار مشکلی نخواهد داشتدرصورت اختصاص اعتبارات پروژه راه آهن اردبیل-میانه سال آینده به ایستگاه آخر می‌رسد

وی اظهار داشت: در سالهای اخیر سیاست این بوده بدون آن که حجم بودجه را زیاد کنیم تقسیم رقم جاری را داشته و به سمت حقوق و دستمزد مردم برویم و در سایر امور صرفه‌جویی کنیم.

نوبخت با بیان اینکه برای بازنشستگان تا 10 هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص دادیم اما نیاز به افزایش است که تلاش می‌شود در ماه‌های دیگر به این امر بپردازیم پس نگران نباشید دقیق حواسمان است که باید به این بخش از جامعه  توجه شود.

رئیس برنامه و بودجه کشور افزود: باید زیرساخت کشور را توسعه بدهیم و در بودجه بخش‌های عمرانی به جای اینکه بی‌هدف توزیع شود نقشه کامل داریم که چه کنیم و چگونه توزیع شود.

وی عنوان کرد: طی دولت‌ها هزاران میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شد که باید آنها را تکمیل کنیم. 34 هزار میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی تزریق شد. اتصال بیرجند به شبکه سراسری در دستور کار ما بوده و تلاش داریم سنندج اردبیل را به شبکه سراسری وصل کنیم.

نوبخت افزود: در بخش عمرانی بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد است. برای ده هزار واحد مسکونی کلنگ زدیم و امروزه 5 هزار واحد آن افتتاح می‌شود. طی تفاهم نامه امروز قرار است   5 هزار واحد مسکن در شهر در خراسان جنوبی احداث شود. 

رئیس برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: خرسندم با منابع محدود اما طی ما‌ههای  آینده شبکه بزرگ ریلی  از چابهار به زاهدان وصل می‌شو.

وی عنوان کرد: تلاش داریم نرخ بیکاری را کاهش دهیم. نگاه من به خراسان جنوبی ویژه است. خدا را شاکریم نرخ بیکاری در این استان کاهش دارد.

نوبخت یادآور شد: 7509 پنل خورشیدی به خانواده‌هایی می‌دهیم که هم انرژی خورشیدی بدهند و شغل ایجاد شود. در بخش صنایع دستی سه هزار شغل ایجاد می‌شود.

رئیس برنامه و بودجه کشور بیان کرد: 75 برنامه برای جهش تولید در استان تعریف شده و یک هزار و 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و برای 5 هزار نفر شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام‌/254/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برنامه و بودجه کشور میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان+فیلم

مسیر بسیار زیبا بعنوان بیست‌و‌پنجمین اثر کشور و اولین اثر صنعتی در فهرست میراث جهانی یونسکو در شهر فوجو در کشور چین قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان+فیلم
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • کریدور شلمچه بصره با اهمال مدیریت راه آهن زمین خورد
  • کریدور ریلی خواف هرات گرفتار تحریم‌ های داخلی است
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند