Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@06:03:46 GMT

ادعای عجیب تراکتور: براساس قانون فیفا انصراف دادیم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۳۸۱۸

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: انصراف تیم‌های خصوصی در صورت فراهم نبودن شرایط، بر اساس قوانین فیفا و ای اف سی خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت تراکتور، میر معصوم سهرابی اظهار کرد: تیم فوتبال تراکتور از زمانی که فدراسیون فوتبال و ستاد مبارزه با کرونا ابلاغ کرده، تمرینات انفرادی و گروهی را در قالب چند نفر و به منظور حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان، شروع کرده و با تمام قدرت از نظر فنی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کار را پیش می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 درهای باشگاه به روی بازیکنان باز شده و امکانات مختلف نظیر زمین‌های چمن و کادرفنی در اختیار بازیکنان قرار دارد.

سهرابی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط باشگاه تراکتور، توضیح داد: در این راستا ابتدا دو تست خون از بازیکنان گرفته شد که چهار بازیکن ما مشکوک به کرونا بودند، سپس تست PCR از بازیکنان انجام شد که خوشبختانه نتیجه تست تمامی اعضای تیم منفی بود. دو روز قبل نیز بار دیگر تست PCR از اعضای تیم گرفته شد که متاسفانه این بار جواب تست شش نفر از اعضای تیم که چهار نفر آنان بازیکن، یک نفر از کادرفنی و یک نفر از کادر پزشکی مثبت اعلام شد.

وی در رابطه با بیانیه چهار باشگاه خصوصی درخصوص شرایط برگزاری مسابقات لیگ‌برتر، گفت: ما خواستار ایجاد زیرساخت‌ها برای حفظ سلامت بازیکنان هستیم و همچنان روی مواضع خود پافشاری می‌کنیم و اکنون منتظر برخی اقدامات از سوی فدراسیون فوتبال هستیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه موافق ادامه لیگ برتر نیستیم، تاکید کرد: تیم ما از تمامی تیم‌ها قدرتمند بوده و از نظر آمادگی بازیکنان شرایط بسیار خوبی دارد و تنها دغدغه‌ی ما، حفظ سلامت بازیکنان است.

وی در خصوص شرایط بازیکنان خارجی تراکتور، بیان کرد: جفرسون یوری و حمزویی به دلیل شرایط قرنطینه در کشورهایشان مانده‌اند و امکان سفر ندارند، حتی دو بار بلیت حمزویی کنسل شده است. همچنین باتوجه به آمار رو به رشد مبتلایان به کرونا در کشورمان، دژاگه نگران سلامت خانواده خود بوده و از کادرفنی درخواست کرده که فعلا در آلمان بماند.

وی با تاکید بر اینکه در صورت ابتلای پنج بازیکن یک تیم به کرونا، مسابقات آن تیم برگزار نمی‌شود، اظهار کرد: انصراف تیم‌های خصوصی در صورت فراهم نبودن شرایط، بر اساس قوانین فیفا و ای اف سی خواهد بود. اگر مسئولان مربوطه و فدراسیون فوتبال تضمین دهند، ما در خدمتشان هستیم و مشکلی نداریم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اکبر طبری علی دیواندری غلامرضا منصوری سید محمود موسوی تراکتور ویروس کرونا انصراف اکبر طبری علی دیواندری غلامرضا منصوری سید محمود موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، یک تحلیلگر آمریکایی گفت: دانشجویان معترض نیروهای نیابتی ایران هستند.

گرینبلات، سیاستمدار و مشاور اوباما مدعی شده است: ‏همانگونه که ایران نیروهای نیابتی نظامی مانند حزب‌الله دارد، گروه‌های دانشجویی یهودی و فلسطینی نیز نیروهای نیابتی ایران در دانشگاه‌ها هستند.

کد خبر 847496 منبع: فارس برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو خبر ویژه باراک اوباما ایالات متحده آمریکا لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر صمت درباره تولید خودرو در ایران
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • ببینید | ادعای عجیب معاون رئیسی درباره مهاجرت مردم از ایران
  • ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود