Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه نشست ستاد کرونای استان تهران که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد گفت: ما هنوز مجوز بازگشایی مهدکودک‌ها را که قرار است از هفته آینده بازگشایی شود صادر نکردیم و در این مدت از دستگاه‌های اداری تقاضا داریم با کارمندان خانم که کودک دارند بیشتر مراعات کنند تا این افراد دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال درباره ارزیابی اش از اجرای مجدد طرح ترافیک در این هفته گفت: شهرداری تهران به ستاد ملی کرونا و همچنین ستاد کرونای استان تهران این اطمینان را داده بود تا همه تمهیدات و شیوه نامه‌ها را رعایت کند و به همین جهت اجازه برقراری مجدد طرح ترافیک داده شد.

محسنی بندپی ادامه داد: در همین خصوص ماسک به قیمت متعادل در اطراف ایستگاه‌های مترو توزیع و از مردم خواسته شد در صورت نداشتن ماسک از ماسک پارچه‌ای هم می‌توانند استفاده کنند.

استاندار تهران افزود: البته در این باره شاهد همکاری نکردن مردم بوده‌ایم و مردم عنوان نکنند که شرایط عادی شده است. هم اکنون میزان شناسایی بیماران کرونایی و همچنین تعداد بستری افزایش یافته است و مردم باید همان مواردی که زمان اوج بیماری رعایت می‌کردند، رعایت کنند.

وی افزود: درخواست ما از شهرداری تهران هم این است که به وعده‌هایی که داده‌اند عمل کنند و نظارت‌هایشان بیشتر شود.

استاندار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با صنوفی که شیوه نامه‌ها را رعایت نمی‌کنند چه برخوردی خواهد شد، عنوان کرد: اخیراً وزیر کشور به عنوان رییس کمیته انتظامی، اجتماعی و امنیتی ستاد ملی مبارزه با کرونا صراحتاً اعلام کرد که واحد و بخشی که شیوه نامه‌ها را رعایت نکند و گزارشی از آن‌ها برسد قاطعانه برخورد می‌شود.

محسنی بندپی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر آمارهای بستری و ابتلا افزایش یابد احتمال دارد تصمیمات جدی تری اتخاذ شود افزود: حتماً همین است و ما از مردم می‌خواهیم این بیماری را عادی تلقی نکنند و مسئولان هم اطمینان کاذب به مردم ندهند.

وی گفت: ما باید زندگی توام با سلامت و فعالیت اقتصادی در زمان شیوع بیماری کرونا را به شرط رعایت شیوه نامه‌ها ادامه دهیم، اما قطعاً اگر به شواهدی دست پیدا کنیم که با برخی بازگشایی‌ها شاهد اوج شده‌ایم در مصوبات مان برای حفظ سلامتی مردم تجدیدنظر خواهیم کرد.

کد خبر 4946953

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مبارزه با کرونا انوشیروان محسنی بندپی شهرداری تهران استانداری تهران ویروس کرونا ویروس کرونا وزارت بهداشت فاصله گذاری اجتماعی کووید 19 کیانوش جهانپور دارو سازمان غذا و دارو علیرضا زالی سعید نمکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی لبنیات هفته بدون دخانیات سازمان نظام پزشکی بارداری شیوه نامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان

سید غالب موسوی   گفت: در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، طی بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت در و رئیس اداره اماكن شادگان برای برخی واحدهای صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر نموده و همچنین یک رستوران بدلیل نواقص متعدد، عدم رعایت توصیه و دستورالعمل‌های بهداشتی طی مراحل قانونی پلمب شد.

 او افزود: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در کلیه ساعات شبانه روز میتوانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام نمایند تا در اسرع وقت پیگیری لازم صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است