Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذبیح‌الله غریب روز پنجشنبه در گفت وگو با  ایرنا  اظهار داشت: همزمان با هفته جهادکشاورزی این طرح‌ها، در قالب  اجرای سیستم آبیاری نوین، دام و طیور، شیلات و آبزیان و مجتمع گاوداری است که با بهره‌برداری از آنها بیش از یکهزار و ۲۰۰خانوار از مزایای آن برخوردار خواهند شد.  
وی ادامه داد: بخشی از اعتبار اجرای این طرح‌ها، از محل منابع  دولتی و از محل منابع تسهیلات بانکی و بخش دیگر نیز از آورده متقاضیان استانی تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه بخش کشاورزی از جمله رکن‌های اساسی و مهم اقتصاد مقاومتی و امنیت غذایی است، گفت: تلاش متولیان کشاورزی استان بر تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری، در زیر بخش‌های کشاورزی، اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است.
وی تصریح کرد: بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری با تامین یک سوم درآمد مردم استان،با تولید سالانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن محصول گیاهی و دامی ۳۰ هزار میلیارد ریال درآمدزایی برای استان دارد.
رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال وبختیاری تاکید کرد: این استان در دولت تدبیرو امید در بخش کشاورزی، در تولید هفت محصول رتبه برتر کشوری را کسب کرده است.
غریب تاکید کرد:  این استان با تولید حدود ۲۳ هزار تن ماهی سردآبی (قزل آلا) و تولید ۲۴ هزار تن بادام رقم مامایی صادراتی رتبه نخست تولید این محصولات را به خود اختصاص داده است.
به گزارش ایرنا، هم‌اکنون حدود ۶۶ هزار بهره بردار چهارمحال و بختیاری از بخش کشاورزی و دامپروری ارتزاق می کنند.
۲۱ تا ۲۷ خردادماه به عنوان هفته جهادکشاورزی نامگذاری شده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی چهارمحال وبختیاری اقتصاد مقاومتی اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی چهارمحال وبختیاری اقتصاد مقاومتی اشتغال زایی وزارت جهاد کشاورزی چهارمحال وبختیاری اقتصاد مقاومتی اشتغال زایی چهارمحال و بختیاری کشاورزی چهارمحال بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مهشید سلیمانی گفت: برای ارتقا سلامت روان آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی، خدمات روانشناختی تخصصی و مشاوره‌ای در زمینه‌های فردی، خانواده، زوج، تحصیلی و شغلی در قالب ۶۴ مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، سلامت روان و تیم‌های محب به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.
وی افزود: این خدمات در سه شکل حضوری، تلفنی و مجازی و در دو قالب دولتی و غیر دولتی ارائه می‌شود.
مراکز مشاوره حضوری دولتی در مرکز استان و مراکز مشاوره حضوری غیردولتی در دو سطح مراکز مشاوره عمومی و تخصصی فعالیت می‌کنند.
سلیمانی گفت: خط صدای مشاور ۱۴۸۰ پاسخگوی ۱۵ هزار تماس گیرنده بوده که همه تماس‌های مردمی با این شماره، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آنها به صورت حضوری دشوار است را به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.
وی افزود: در قالب اجرای طرح غربالگری اضطراب دو هزار و ۳۷۲ کودک غربال شدند که ۵۳۴ کودک مشکوک به اضطراب شناخته و برای گذراندن مراحل مشاوره و درمان به متخصص ارجاع شدند.
سامانه صدای مشاور بهزیستی (خط تلفنی ۱۴۸۰) برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب به صورت رایگان مشاوره کاملاً ًتخصصی ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری