Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت ژاپن درباره گمانه‌زنی‌های رسانه‌های جهان مبنی بر برگزاری المپیک ۲۰۲۰ در توکیو در صورت کشف واکسن کرونا توضیح داد. ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دولت ژاپن تأکید می‌کند که برگزاری المپیک 2020 که به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال آینده میلادی موکول شده است هیچ ارتباطی با کشف احتمالی واکسن این بیماری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوشیهیدی سوگا، سخنگوی هیئت‌وزیران دولت ژاپن بر اهمیت کشف ویروس کرونا جهت بازگرداندن زندگی عادی مردم جهان تأکید کرد.

وی امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: موفقیت در تولید واکسن ویروس کرونا شرطی برای برگزاری المپیک 2020 در تابستان سال آینده در توکیو نیست. تا جایی که من می‌‌دانم اعضای کمیته سازماندهی المپیک 2020 در ژاپن و کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) کشف واکسن ویروس کرونا را شرط برگزاری این رقابت‌ها تعیین نکردند، البته نقش این واکسن در بازگرداندن زندگی عادی مردم جهان بسیار اهمیت دارد.

روز گذشته نیز کمیته سازماندهی المپیک توکیو طرحی برای برای برگزاری ساده این رقابت‌ها تصویب کرد که در آن با توجه به همه‌گیری جهانی ویروس کرونا کاهش تعداد تماشاگران و شرکت‌کنندگان در رقابت‌ها برنامه‌ریزی شده است.

باخ: از رسوایی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری شوکه شدم

انتهای پیام/

R7858/P/S3,33,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط المپیک 2020 توکیو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو برگزاری المپیک ویروس کرونا المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل مشعل المپیک به فرانسه

مسئولان کشور یونان مشعل المپیک را به کمیته برگزاری المپیک پاریس ۲۰۲۴ تحویل دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یونانی‌ها در مراسمی در ورزشگاه پاناتینایکوس آتن، جایی که نخستین بازی‌های المپیک در تاریخ معاصر برگزار شد، مشعل المپیک 2024 را به کمیته سازماندهی این مسابقات تحویل دادند. ورود به این مراسم رایگان بود و هزاران نفر در آن شرکت کردند.

غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس

مشعل المپیک اکنون به پاریس می‌رود، جایی که المپیک تابستانی از 26 جولای تا 11 آگوست 2024 (5 تا 21 مرداد سال جاری) برگزار می‌شود. نماد بازی‌های المپیک با کشتی بادبانی به فرانسه می‌رود و در تاریخ 8 می به بندر مارسی می‌رسد.

فلورنت مانودو نخستین مشعل‌دار در فرانسه است. کمیته برگزاری المپیک پاریس اعلام کرد: یکی از ورزشکاران برجسته ما که چهار بار مدال‌آور بازی‌ها است، نخستین کسی است که با در دست داشتن مشعل المپیک پا به خاک فرانسه می‌گذارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!