Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ منوچهر مودبی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۰۰ بسته از بسته‌های توزیع شده توسط هیات رزمندگان اسلام و ۲۰۰ بسته نیز به همت فرماندهی سپاه مهاباد تهیه و بین این خانواده‌ها توزیع شد.

وی ادامه داد: ارزش هر بسته بالغ بر سه میلیون و شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، چای و حبوبات  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد عنوان کرد: مسوولان و خیران این شهرستان باید به فکر جبران ضررهای اقتصادی خانوارهای بی‌بضاعت به علت تعطیلی روزهای اخیر باشند و گوشه‌ای از ارزاق سفره شهروندان کم‌درآمد را تامین کنند.

سرهنگ مودبی با بیان اینکه سپاه در بحران بوجود آمده هرچه در توان دارد و با همه امکانات آماده خدمات‌رسانی برای کنترل شیوع بیماری کرونا و مقابله با آن در سطح جامعه است، افزود: تاکنون بیش از هفت هزار بسته معیشتی در پنج مرحله در بین نیازمندان مستحق این شهرستان توزیع شده است. 

همزمان با شیوع و همه‌گیر شدن بیماری کرونا تمامی فعالیت اصناف، بازاریان و واحدهای تولیدی در مهاباد همچون سایر مناطق کشور تعطیل و موجب شد بسیاری از کارگران و افراد روزمزد با قرنطینه شدن درخانه درآمد روزانه خود را از دست بدهند. 

خیّران مهابادی در مجموع تاکنون ۸۰ میلیارد ریال برای مقابله با گسترش ویروس کرونا، تامین تجهیزات بیمارستانی و تهیه بسته‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند کمک اهدا کرده‌اند.

پنج‌هزار و ۲۴۰ خانوار مهابادی هم‌اکنون با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از این تعداد، هزار و ۵۰ دانش‌آموز، ۷۳۱ ایتام و محسنین و ۱۱۰ نفر دانشجو هستند.

مهاباد دارای ۲۴۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بسته حمایتی مهاباد پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بسته حمایتی مهاباد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بسته حمایتی مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از هفت میلیون ریال و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها همچون برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، و لپه است.

خادمی افزود:  برای تهیه این اقلام بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مرکز همچنین تعدادی لوازم خانگی شامل تشک، پتو، آرام پز، چینی آلات و چمدان را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: همه هزینه‌ها توسط خیران تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی